Балабақша. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың әдістемесі - Bilimger · Опубликовано 30 июня, 2024 · Обновлено 3 июля, 2024 1 — нұсқа /20 227 Балабақша 1 / 20 1. Ортаңғы 3 жастан 4 жасқа дейін тобында «Әлеумет білім беру» саласы бойынша әлеуметтік дағдылар A) қарым–қатынас мәдениеті, тілдің грамматикалық құрылымы, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті, сөздік қор, байланыстырып сөйлеу дағдылары B) мәдени мінез-құлық дағдылар ересектермен құрдастарымен өзара әрекет адамгершілік нормалары туралы түсінік C) жақын және айналасындағы адамдарға қарапайым қамқорлық танытады D) музыкалық іс-әрекет,өнімді іс әрекет қоршаған ортаны эстетикалық қабылдау E) адамгершілік нормалары мен қоғамда өзін-өзі ұстау қағидаларын сақтайды 2 / 20 2. Ортаңғы 3 жастан 4 жасқа дейін тобында II-жарты жылдықта «Әлеумет білім беру» саласы бойынша балалардың еңбек әрекетінің түрлері A) көмекшіге ыдысаяқ жууға көмектесу B) балалардың ересектердің еңбегін бақылау негізінде ойын әрекетіне ынталандыру C) өлі табиғат обьектілері туралы білімдерін кеңейту D) желімді сүлгіні қолдана білу E) құрылыс бөлшектерін атайды, оларды құрылымдық қасиеттерін ескере отырып, пайдаланады 3 / 20 3. Кіші топта 2 жастан 3 жасқа дейін тобында II-жартыжылдықта «Әлеумет білім беру» саласы бойынша балалардың еңбек әрекетінің түрлері A) көмекшіге ыдыс аяқ жууға көмектесу B) қыс мезгілінде аула қарын тазалату,балалар еңбегін бақылау C) балалардың ересектердің еңбегін бақылау негізінде ойын әрекетіне ынталандыру D) ағаш бұтақтарын жинату, ауыр еңбек түріне бейімдеу қоршаған ортаны тану E) бормен асфальтқа таяқпен құмға сурет салу 4 / 20 4. Ересек топ балаларымен бақылауға алатын тақырыпты таңдау A) Адам және жануарлардың дене мүшелері B) Қауыздағы алтын балық C) Ғажайып қапшық D) Күзгі табиғаттағы өзгерістер E) Бөлме өсімдіктері 5 / 20 5. Қарындаш, фломастер, гуашь және ермексаздың көмегімен ұқсас бейнелерді жасайды A) 5-6 жас B) 4 жас C) 3-5 жас D) 1-3 жас E) 1-2 жас 6 / 20 6. Уақытты бағдарлау, кеңістікті бағдарлау A) математикалық сауаттылық B) ҰОІӘ тақырыбы C) сабақтың түрі D) математика негіздерінің мазмұны E) сабақтың тақырыбы 7 / 20 7. Ауылшаруашылық қызметкерлері не әкелді дидактикалық ойынын ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде қолдану A) математикалық негізінде B) қоршаған орта C) тіл дамыту D) көркем әдебиет E) дене шынықтыру 8 / 20 8. 5 жастан 6 жасқа дейінгі балалардың қатынас мәдениетінің қалыптасуы A) өз ойларын толық жеткізеді B) құрдастарымен байланысқа түсе алады C) сұрақтарға жауап береді D) қоғамдық орындардағы тәртіп ережелерін біледі және оларды сақтайды E) ересектерді Сіз деп атайды 9 / 20 9. Құрастыру іс-әрекетінің түрлері A) көрсету арқылы құрастыру B) әңгімелеу арқылы құрастыру C) арнайы үлгі бойынша құрастыру D) түсіндіру арқылы құрастыру E) сипаттама арқылы құрастыру 10 / 20 10. Қимылды жетілдіретін ойындар 2 жас - 3 жас A) қолғап B) шұбар тауық C) жаңбыр жауды D) қояндар E) қуыршақ серуендеп жүр 11 / 20 11. Жаттығуларды орындау барысында балаларды ұйымдастырудың топтық тәсілі орындалады A) МАД B) Ересек топ C) Ортаңғы топ D) Кіші топ E) Ерте жас топ 12 / 20 12. Мектепалды тобында 5 жастан 6 жасқа дейін «Денсаулық білім беру» саласының базалық мазмұны бойынша қойылатын мақсат A) белсенді қимыл әрекет дағдылары мен денелік өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін қалыптастыружәне дамыту балаларды салауатты өмір салты негіздеріне баулу B) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып, балалардың толыққанды денесін және психикасын дамытатын ағзаны шынықтыратын негізгі қимылдарды дамытатын жағдайлармен қамтамасыз ету C) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып, балалардың қимылдық белсенділігін дамыту және дене жаттығуларын орындауға қызығушылықтарын қалыптастыру D) Баланың денсаулығын сақтау және нығайту дене шынықтыруға қызығушылығын арттыру денсаулық сақтау технологиясын пайдалана отырып қозғалыс біліктері мен дағдыларын қолдануға баулу E) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып,ойындар мен жаттығулар арқылы дене шынықтыруға қызығушылықты қауіпсіз мінез-құлық негіздерін қалыптастыру 13 / 20 13. Кіші топқа 2 жастан 3 жасқа дейін «Денсаулық білім беру» саласының базалық мазмұны бойынша қойылатын мақсат A) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып дене дағдылары мен негізгі қимыл түрлерін қалыптастыру B) баланың денсаулығын сақтау және нығайту дене шынықтыруға қызығушылығын арттыру денсаулық сақтау технологиясын пайдалана отырып қозғалыс біліктері мен дағдыларын қолдануға баулу C) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып, балалардың қимылдық белсенділігін дамыту және дене жаттығуларын орындауға қызығушылықтарын қалыптастыру D) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып, ойындар мен жаттығулар арқылы дене шынықтыруға қызығушылықты қауіпсіз мінез-құлық негіздерін қалыптастыру E) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып, балалардың толыққанды денесін және психикасын дамытатын ағзаны шынықтыратын негізгі қимылдарды дамытатын жағдайлармен қамтамасыз ету 14 / 20 14. Ортаңғы топта математика негіздерін меңгертуде ақыл-ой әрекеттерінің тәсілдері A) заттарды топтастыру, салыстыру, өлшеу B) ара қашықтықты анықтау, заттарды топтастыру C) сипап, сезу, қимылы мен көру арқылы пішіндерді тексеру D) салыстыру қорытындылау талдау, жасау, байланыстың себеп-салдарын анықтау E) салыстыру, қорытындылау, талдау жасау, байланыстың себеп-салдарын анықтау 15 / 20 15. Мектеп жасына дейінгі ересек тобының ҰОІ-Ә жалпы көлемі A) 9 B) 7 C) 10 D) 17 E) 14 16 / 20 16. Суда шынықтыру шараларын жүргізу A) жетекшінің көмегімен жүзу B) аяқтарын сумен жуу C) ваннада суға түсу D) үстеріне су құю E) беліне дейін дымқылдау 17 / 20 17. Мектепке дейінгі балалардың салауатты өмір салты A) жақсы білім қабылдау B) дұрыс тамақтану C) аурудың алдын алу D) аурудан емделу E) тек ұлттық ойынмен шұғылдану 18 / 20 18. Денсаулық білім беру саласы бойынша ересек 4 жастан 5 жасқа дейін тобындағы A) жеке бас гигиенасының алғашқы дағдыларын меңгерген B) жеке бас гигиенасының қағидаларын біледі және сақтайды C) гигиеналық шараларды өздігінен орындайды D) гигиеналық шаралардың орындау ретін біледі E) ересектердің көмегімен жуынудың киінудің шешінудің қарапайым дағдыларын орындайды 19 / 20 19. Көркем шығарманы тыңдағаннан кейін оны байланысты мәнерлі түрде сипаттау A) әңгіме B) мазмұндау C) өз сөзімен қайталап айту D) сұхбат E) сюжеттік әңгіме 20 / 20 20. Мектепалды 5 жастан 6жасқа дейін тобында тілдің сөздік қорын меңгеру деңгейінің дағдылары A) сөз жасам дағдыларына ие. Заттардың белгілері мен қасиеттерін қолдана отырып, сөздің мағынасын түсіндіре алады B) көрнекі жағдаяттарсыз ақ сөздерді қолданып сөйлеуде етістіктерді белсенді қолдана алады C) сөйлемде антоним синоним қолдана отырып тілдегі сөздің көп мағыналығын түсінеді D) барлық әрекеттерді заттар мен құбылыстарды олардың белгілерін және сапасын атайды E) өзі отбасы мүшелері сүйікті ойыншықтары туралы сұрақтарға жауап бере алады Сіз жинаған балл 0% Қайта бастау Отправить отзыв 2 — нұсқа /20 23 Балабақша 2-нұсқа 1 / 20 1. Балалардың өмірін ұйымдастыру және тәрбиелеуде ересектер тобында ҰОҚ ұзақтығы A) 10-15 мин B) 20-25 мин C) 25-30 мин D) 7-10 мин E) 15-20 мин 2 / 20 2. Жалпы Әлеумет білім беру саласының мақсаты A) ) айналадағы адамдармен араласу қабілетті, көптілді тұлғаны тәрбиелеу үшін баланың қажетті коммуникативтік дағдыларын дамыту B) қоршаған әлеммен өзара іс-қимыл үшін қажетті танымдық әрекеттің қарапайым дағдыларын меңгерген мектепке дейінгі тұлғаны қалыптастыру C) отанға деген сүйіспеншілікке үлкендерді құрметтеуге айналасындағыларға жағымды мінез-құлық және қайырымды қатынасты тәрбиелеу D) баланың шығармашылық ойлау мәдениетінің негізі ретінде оның сезімдік эмоциялық саласы мен қиялын дамыту E) өз денсаулығына саналы қарауды дамыту денсаулықтың адамға табиғаттың берген басты құндылығы екенін түсінуге тәрбиелеу қимыл белсенділігін дамыту және дене бітімі қасиеттерін қалыптастыру 3 / 20 3. Балабақшада оқыту мен тәрбиелеу жұмыс мазмұнын, міндеттерін, мақсатын анықтайтын құжат A) тех карта B) стандарт бағдарлама C) перспективтік жоспар D) циклограмма E) күн тәртібі 4 / 20 4. Педагогтармен жұмыс түрлері A) дөңгелек үстел B) семинар C) конференциялар D) жиналыстар E) педагогикалық кеңес 5 / 20 5. Ортаңғы топтардағы құрастыру тәрбиесінің негізгі мақсаты A) қағаздан құрастыру,бөлшектерінен құрылыс және табиғи материалдардан әртүрлі заттарды құрастыру дағдыларын қалыптастыру B) балалардың логикалық ойлауын дамыту C) мектепке дейінгі кіші жастағы балалардың құрастыру біліктері мен дағдыларын қалыптастыру D) шығармашылық жұмысқа тәрбиелеу E) құрылыс материалдарынан конструктор бөліктерінен табиғи және қалдық материалдардан құрастыруға үйрету 6 / 20 6. Балабақшадағы құрастыру іс-әрекеттерінің түрлері A) лего B) әйнек C) төсбелгі D) ойыншықтар E) кітаптар 7 / 20 7. Пайымдауға, шығармашылықпен ойлауға, өз бетінше шешім қабылдауға қорытынды жасауға үйретеді A) әңгімелер оқулар ертегілер B) ұлттық ойындар жаңылтпаштар C) оқу қызметтері D) логикалық ойындар логикалық тапсырмалар E) ата аналарға арналған кеңестер 8 / 20 8. Мемлекеттік рәміздері туралы білімдерін кеңейту A) ортаңғы тобында B) МаД тобы C) кіші тобы D) ересек тобы E) сәбилер тобы 9 / 20 9. Мектепке дейінгі ұйымдарда қай жас тобы балаларымен табиғи материалдарды қолданып желім мен сазбалшықты пайдаланады A) ортаңғы B) екінші кіші топ C) ересек топ D) бірінші кіші топ E) МаД тобы 10 / 20 10. Кіші 2 жастан 3 жасқа дейін тобында еңбек әрекетінің түрлері туралы түсінік қалыптастыру A) қимылдардың үйлесімділігін қолдың ұсақ бұлшық еттерін көз қол сенсомоторлық кеңістіктік үйлесімділігін дамыту B) ауладағы ересектердің еңбегін аулаға ұшып келетін құстардың маусымға тән табиғат құбылыстарын бақылау C) ағаш бұтақтарын жинату, ауыр еңбек түріне бейімдеу D) мереке туралы қуаныш мақтаныш сезімдері берілген қысқа тақпақтарды жаттау E) қыс мезгілінде аула қарларын тазалау 11 / 20 11. Жазушылардың өлеңдерімен таныстыруда қолданылатын құралдар A) суреттер арқылы B) иллюстрациялар бойынша C) өлеңдерін оқу арқылы D) театрлық қойылым E) шығармалары бойынша 12 / 20 12. Тіл дамытудан шығармашылық сөйлеу әрекеті қалыптасатын топ A) ерте жас B) ересек C) мектеп алды D) кіші E) ортаңғы 13 / 20 13. Сөздің басындағы дыбыс A) анықтау B) тану C) ажырату D) құрастыру E) қолдану 14 / 20 14. Балалардың өмірін ұйымдастыру және тәрбиелеуде ересектер тобында ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы: A) 10-15 минут B) 20-25 минут C) 25-30 минут D) 7-10 минут E) 15-20 минут 15 / 20 15. Ортаңғы топта 3 жастан бастап «Әлеумет білім беру» саласының үлгілік оқу жоспарына сәйкес қоршаған ортамен танысу бойынша ҰОҚ жүктемесінің бір апталық сағат көлемі A) 2 сағ B) 1,5 сағ C) 0,25 сағ D) 1 сағ E) 0,5 сағ 16 / 20 16. Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелей отырып, өмірге қажетті машықтар қалыптастыру A) өндірістік машықтар B) тұрмыстық машықтар C) көркемдік машықтар D) бейнелеу машықтары E) мүсіндеу машықтары 17 / 20 17. Денсаулық білім беру саласының орта жас 3 жас 4 жас тобындағы балалардың мәдени-гигиеналық дағдылар A) тамақты көргенде қимылдайды,ыдысты ұстауға көмектеседі, ұстайды B) жеке бас гигиенасының алғашқы дағдыларын меңгереді C) гигиеналық шынықтыру шараларын өздігінен орындайды D) жеке бас гигиенасының ережелерін біледі және сақтайды E) гигеналық шаралардың орындау ретін біледі 18 / 20 18. Ортаңғы топта дене шынықтыру оқу іс-әркетінің ұзақтығы: A) 7-15 минут B) 15-20 минут C) 10-15 минут D) 25-30 минут E) 7-10 минут 19 / 20 19. Кіші топқа ( 2 жастан 3 жасқа дейін) «Денсаулық» білім беру саласының базалық мазмұны бойынша қойылатын мақсат: A) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып, балалардың негізгі қимыл түрлерін қалыптастыру B) денсаулық сақтау технологиясын қолданып, ойындар мен жаттығулар арқылы дене шынықтыруға қызығушылықты, қауіпсіз мінез-құлық негіздерін қалыптастыру C) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып, балалардың толыққанды денесін және психикасын дамытатын ағзаны шынықтыратын, негізгі қимылдарды дамытатын жағдайлармен қамтамасыз ету D) денсаулық сақтау технологисын қолдана отырып, дене дағдылары мен негізгі қимыл түрлерін қалыптастыру E) Баланың денсаулығын сақтау және нығайту, дене шынықтыруға қызығушылығын арттыру, денсаулық сақтау технологиясын пайдалана отырып, қозғалыс біліктері мен дағдыларын қолдануға баулу 20 / 20 20. Ортаңғы топта (3 жастан бастап) «Шығармашылық» білім беру саласының үлгілік жоспарына сәйкес мүсіндеу бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі жүктемесінің бір апталық сағат көлемі: A) 0,25 сағат B) 2 сағат C) 1 сағат D) 0,5 сағат E) 1,5 сағат Сіз жинаған баллЖалпы барлығы 73% 0% Қайта бастау 3 — нұсқа /20 13 Балабақша 3-нұсқа 1 / 20 1. Геометриялық пішін, көлем, сан мен санау: A) ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің тақырыбы B) қарапайым математикалық ұғымдардың маңызы C) сабақтың түрі D) сабақтың тақырыбы E) математика негіздерінің мазмұны 2 / 20 2. Ортаңғы топқа ( 3 жастан 4 жасқа дейін) «Денсаулық» білім беру саласының базалық мазмұны бойынша қойылатын мақсат: A) Баланың денсаулығын сақтау және нығайту, дене шынықтыруға қызығушылығын арттыру, денсаулық сақтау технологиясын пайдалана отырып, қозғалыс біліктері мен дағдыларын қолдануға баулу B) денсаулық сақтау технологисын қолдана отырып,дене дағдылары мен негізгі қимыл түрлерін қалыптастыру C) денсаулық сақтау технологиясын қолданып, ойындар мен жаттығулар арқылы дене шынықтыруға қызығушылықты, қауіпсіз мінез-құлық негіздерін қалыптастыру D) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып, балалардың толыққанды денесін және психикасын дамытатын ағзаны шынықтыратын, негізгі қимылдарды дамытатын жағдайлармен қамтамасыз ету E) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып,балалардың қимылдық белсенділігін дамыту және дене жаттығуларын орындауға қызығушылықтарын қалыптастыру 3 / 20 3. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары бойынша ортаңғы топқа берілген оқу жүктемесінің апталық көлемі: A) 24 B) 25 C) 11 D) 20 E) 9 4 / 20 4. Бір затты екінші затпен салыстыру: A) беттестіру әдісі B) өлшеу әдісі C) бүктеу әдісі D) үйлестіру әдісі E) құрастыру әдісі 5 / 20 5. Жеке бас гигиенасының алғашқы дағдыларын меңгереді: A) 2 жастан 3 жасқа дейін B) 1 жастан 3 жасқа дейін C) 3 жастан 5 жасқа дейін D) 5 жастан 6 жасқа дейін E) 3 жастан 4 жасқа дейін 6 / 20 6. Ортаңғы тобындағы дене шынықтыру мерекесінің ұзақтылығы: A) 35-40 минут B) 40-45 минут C) 30-35 минут D) 25-20 минут E) 20-15 минут 7 / 20 7. Жеке бас гигенасының алғашқы дағдыларын меңгереді A) 1 жастан 3 жасқа дейін B) 3 жастан 5 жасқа дейін C) 5 жастан 6 жасқа дейін D) 2 жастан 3 жасқа дейін E) 3 жастан 4 жасқа дейін 8 / 20 8. Жазушылардың өлеңдерімен таныстыруда қолданылатын құралдар A) Суреттер арқылы B) Иллюстрациялар бойынша C) Өлеңдерін оқу арқылы D) Театрлық қойылым E) Шығармалары бойынша 9 / 20 9. «Денсаулық» білім беру саласы бойынша ересек (4 жастан 5 жасұа дейін) тобындағы мәдени-гигиеналық дағдылар A) жеке бас гигиенасының алғашқы дағдыларын меңгерген B) жеке бас гигиенасының қағидаларын біледі және сақтайды C) гигиеналық шараларды өздігінен орындайды D) гигиеналық шаралардың орындау ретін біледі E) ересектердің көмегімен жуынудың, киінудің, шешінудің қарапайым дағдыларын орындайды 10 / 20 10. «Денсаулық» білім беру саласы бойынша ортаңғы топ (3 жастан 4 жасқа дейін) топта дербес қимыл белсенділігі дағдыларын меңгеру деңгейі A) қимылдарын еркін меңгеріп, саналы түрде ойын ережесін сақтай алады. Қозғалыс қызметінде қарапайым өзін-өзі бақылау қалыптасқан B) балалар тобымен қимыл ойындарын ұйымдастыру дағдыларын біледі C) командада ойнаудың қарапайым ережелерін сақтай біледі D) өз бетінше түрлі ойындар ойнай алады,барлық ойын ережелерін сақтай алады E) қатар ойнай алады, кеңістіктегі ашық зейінді тартатын заттарды өз бетінше таба алады 11 / 20 11. Жалпы «Әлеумет» білім беру саласының мақсаты A) айналадағы адамдармен араласуға қабілетті, көптілді тұлғаны тәрбиелеу үшін баланың қажетті коммуникативтік дағдыларын дамыту B) қоршаған әлеммен өзара іс-қимыл үшін қажетті танымдық әрекеттің қарапайым дағдыларын меңгерген мектепке дейінгі тұлғаны қалыптастыру C) Отанға деген сүйіспеншілікке, үлкендерді құрметтеуге, айналасындағыларға жағымды мінезқұлықты және қайырымды қатынасты тәрбиелеу D) баланың шығармашылық ойлау мәдениетінің негізі ретінде оның сезімдік – эмоциялық саласы мен қиялын дамыту E) өз денсаулығына саналы қарауды дамыту, денсаулықтың адамға табиғаттың берген басты құндылығы екенін түсінуге тәрбиелеу, қимыл белсенділігін дамыту және дене бітімі қасиеттерін қалыптастыру 12 / 20 12. Жиын, санау, көлем, геометриялық пішіндер, уақытты бағдарлау, кеңістікті бағдарлау ұғымын қалыптастыратын сала A) Математика негіздерінің мазмұны B) Қоршаған ортамен таныстыру мазмұнынан C) Тіл дамытудың мазмұны D) Сабақтың мақсаты E) Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің тақырыбы 13 / 20 13. Ойын түрлерін ұйымдастыру A) жаттығу B) құрылыс заттармен C) сергіту сәттері D) саусақ жаттығулары E) кешенді 14 / 20 14. Шығармашылық« білім беру саласы бойынша ортаңғы тобына берілген үлгілік оқу жүктемесінің сағат көлемі A) 1 B) 5 C) 3 D) 2 E) 6 15 / 20 15. Мектеп жасына дейінгі ересек тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің көлемі A) 9 B) 7 C) 10 D) 17 E) 14 16 / 20 16. Ортаңғы (3 жастан 4 жасқа) дейінгі тобында ІІ жарты жылдықта «Әлеумет» білім беру саласы бойынша балалардың еңбек әрекетінің түрлері A) көмекшіге ыдыс-аяқ жууға көмектесу B) өлі табиғат обьектілері туралы білімдерін кеңейту C) балалардың ересектердің еңбегін бақылау негізінде ойын әрекетіне ынталандыру D) желімді сүлгіні қолдана білу E) құрылыс бөлшектерін атайды, олардың құрылымды қасиеттерін ескере отырып, пайдаланады 17 / 20 17. Ересек топтарында дене шынықтыру ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің ұзақтығы A) 15 минут B) 20 минут C) 25 минут D) 20-25 минут E) 30-35 минут 18 / 20 18. Ортаңғы топта дене шынықтыру оқу іс-әрекетінің ұзақтығы A) 7-15 минут B) 15-20 минут C) 10-15 минут D) 25-30 минут E) 7-10 минут 19 / 20 19. Ортаңғы (3 жастан 4 жасқа дейін) «Шығармашылық» білім беру саласының үлгілік оқу жоспарына сәйкес мүсіндеу бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі жүктемесінің бір апталық сағат көлемі A) 2 сағат B) 1 сағат C) 0,25 сағат D) 0,5 сағат E) 1,5 сағат 20 / 20 20. Геометриялық пішін, көлем, сан мен санау A) Математика негіздерінің мазмұны B) Ұйымдастырылған оқу іс әрекетінің тақырыбы C) Қарапайым математикалық ұғымдардың маңызы D) Сабақтың түрі E) Сабақтың тақырыбы Сіз жинаған баллЖалпы барлығы 75% 0% Қайта бастау 4 — нұсқа /20 10 Балабақша 4-нұсқа 1 / 20 1. Ортаңғы топтардағы құрастыру тәрбиесінің негізгі мақсаты A) Қағаздан, құрастыру бөлшектерінен, құрылыс және табиғи материалдардан әртүрлі заттарды құрастыру дағдыларын қалыптастыру B) Балалардың логикалық ойлауын дамыту C) Құрылыс материалдарынан, конструктор бөліктерінен, табиғи және қалдық материалдардан құрастыруға үйрету D) Мектепке дейінгі кіші жастағы балалардың құрастыру біліктері мен дағдыларын қалыптастыру E) Шығармашылық жұмысқа тәрбиелеу 2 / 20 2. Дене шынықтыру мерекесі жылына 2 рет (жазда және қыста) өткізіледі, ұзақтығы – 45 мин A) Ересек топта (4 жастан 5 жасқа дейін) B) Мектепалды тобы (5 жастан 6 жасқа дейін) C) Ортаңғы топта (3 жастан 4 жасқа дейін) D) Ерте жастағы топта (1 жастан 2 жасқа дейін) E) Кіші топта (2 жастан 3 жасқа дейін) 3 / 20 3. Мектепалды тобының (5 жастан 6 дейін) «Денсаулық» білім беру саласының дербес қимыл телсенділігі A) Күнделікті шынығу тәсілдерін біледі B) Шынықтыру шараларын өткізу кезінде жағымды көңіл-күй танытады және қауіпті жағдайда сақтық танытады C) Командада ойындарды ұйымдастыру дағдыларын игерген, қимыл белсенділігіне қарапайым өзіндік бақылауы қалыптасады D) Салауатты өмір салтының қарапайым ережелерін біледі, ересектердің көрсетуімен дене шынықтыру элементтерін орындайды E) Балабақшада өзін ұстаудың қарапайым ережелерін біледі және сақтайды. Өсімдіктерге, жануарларға, жәндіктерге қарым-қатынас жасай біледі 4 / 20 4. Мектепалды тобы (5 жастан 6 жасқа дейін) (сыныбы) тобында «Әлеумет» білім беру саласы бойынша еңбек әрекетінің түрлері түсінік қалыптастыру A) Жеке заттарға қарап немесе есте сақтау арқылы суреттердің, өрнектер мен оюлардың композициясын құрастыру B) Ауылшаруашылық саласы мамандары (фермер, тракторшы, комбайыншы, бақташытт.б.) және олардың еңбек әрекеттерін біледі C) Бір-бірімен достары, отбасы, сүйікті ойыншықтары, демалысы және т.б. туралы әңгімелеседі D) Түрлі материалдармен жұмыс жасай біледі, бояуларды дұрыс таңдайды E) Құрылыс бөлшектерін атайды, оларды құрылымдық қасиеттерін ескере отырып, пайдаланады 5 / 20 5. Балалардың өмірін ұйымдастыру және тәрбиелеуде ересектер тобында ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы A) 10-15 минут B) 20-25 минут C) 25-30 минут D) 7-10 минут E) 15-20 минут 6 / 20 6. Жазушылардың өлеңдерімен таныстыруда қолданылатын құралдар A) Иллюстрациялар бойынша B) Суреттер арқылы C) Өлеңдерін оқу арқылы D) Театрлық қойылым E) Шағармалары бойынша 7 / 20 7. Мектепке дейінгі балалар ойындарының түрлерін ... топқа бөлуге болады A) 2 үлкен B) 3 шағын C) 4 кіші D) Көпшілік E) 5 үлкен 8 / 20 8. Кіші (2 жастан 3 жасқа дейін) тобында еңбек әрекетінің түрлері туралы түсінік қалыптастыру A) Қимылдардың үйлесімділігін, қолдың ұсақ бұлшық еттерін, «көз-қол» сенсомоторлық кеңістіктік үйлесімділігін дамыту B) Қыс мезгілінде аула қарын тазалату C) Ауладағы ересектердің еңбегін, аулаға ұшып келетін құстарды, маусымға тән табиғат құбылыстарын бақылау D) Ағаш бұтақтарын жинату, ауыр еңбек түріне бейімдеу E) Мереке туралы қуаныш, мақтаныш сезімдері берілген қысқа тақпақтарды жаттау 9 / 20 9. Мектепке дейінгі ортаңғы топ балалар үшін оқу іс-әрекетінің ұзақтығы A) 20-25 минут B) 10-15 минут C) 7-10 минут D) 15-20 минут E) 25-30 минут 10 / 20 10. Ересектер (4 жастан 5 жасқа дейін) тобында «Әлеумет» білім беру саласы бойынша еңбек әрекетінің түрлері туралы түсінік A) Бейнелерді айқын беру үшін сұлбаны қию және жыртып жапсыру тәсілдерін қолдану B) Затқа қарап, ұсынылған және өз ойлары бойынша сәндік мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру C) Әртүрлі мамандық иелері, еңбектің мазмұны, сипаты және еңбек нәтижесінің маңызы туралы ұғымдарды қалыптастыру D) Драматизация ойындарының және режиссерлік театрландырылған әрекеттің алуан түрін меңгеру E) Құрылыс бөлшектерін атайды, оларды құрылымдық қасиеттерін ескере отырып, пайдаланады 11 / 20 11. Ересектер тобына (4 жастан 5 жасқа дейін) «Денсаулық» білім беру саласының базалық мазмұны бойынша қойылатын мақсат A) Баланың денсаулығын сақтау және нығайту, дене шынықтыруға қызығушылығын арттыру, денсаулық сақтау технологиясын пайдалана отырып, қозғалыс біліктері мен дағдларын қолдануға баулу B) Денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып, дене дағдылары мен неізгі қимыл түрлерін қалыптастыру C) Денсаулық сақтау технологиясын қолданып, ойындар мен жаттығулар арұылы дене шыныұтыруға қызығушылықты, қауіпсіз мінез-құлық негіздерін қалыптастыру D) Денсаулық сақтау технологиясынқолдана отырып, балалардың қимылыдық белсенділігін дамыту және дене жаттығуларын орындауға қызығушылықтарын қалыптастыру E) Денсаулық сақтау технологиясынқолдана отырып, балалардың толыққанды денесін және психикасын дамытатын, ағзаны шынықтыратын, негізгі қимылдарды дамытатын жағдайлармен қамтамасыз ету 12 / 20 12. «Шығармашылық» білім беру саласының ұйымдастырылған оқу қызметі A) Қауіпсіз мінез-құлықтар негіздері B) Драма C) Аппликация D) Қоршаған ортамен танысу E) Өзін-өзі тану 13 / 20 13. «Таным» білі беру саласы бойынша ерте жас тобына берілген сенсорика үлгілік оқу жүктемесінің сағат көлемі A) 1 B) 3 C) 2,5 D) 1,5 E) 0,5 14 / 20 14. 5 жастан бастап 6 жасқа дейінгі балалардың өзін ұстау мәдениет дағдыларының қалыптасуы A) Ықыластық, тілектестік, жақын адамдары мен құрдастарына жанашырлық білдіреді B) Қажетті жағдайда көмек сұрай алады, басқа адамдардың тілектерін құрметтейді C) Құрдастарымен бірге тұрақты ойын бірлестіктеріне қатысады, ересектермен танымдық тақырыптар бойынша әңгімелеседі D) Адамгершілік нормалары туралы түсінеді E) Өз қылығын, ертегі кейіпкерлерінің іс-әрекетін бағалайды 15 / 20 15. Мектепке дейінгі балалар ойындарының түрлерін ... топқа бөлуге болады A) 3 шағын B) 4 кіші C) Көпшілік D) 5 үлкен E) 2 үлкен 16 / 20 16. 5 жастан бастап 6 жасқа дейінгі балалардың өзін ұстау мәдениетін дағдыларының қалыптасуы A) Ықыластық, тілектестік, жаұын адамдары мен құрдастарыны жанашырлық білдіреді B) Қажетті жағдайда көмек сұрай алады, басқа адамдардың тілектерін құрметтейді C) Құрдастарымен бірге тұрақты ойын бірлестіктеріне қатысады, ересектермен танымдық тақырыптар бойынша әңгімелеседі D) Адамгершілік нормалары туралы түсінеді E) Өз қылығын, ертегі киіпкерлерінің іс-әрекетін бағалайды 17 / 20 17. Мектепке дейінгі мекемеде дене шынықтырудан ұйымдастырылған оқу ісәрекетінің құрылымы бойынша кәрәспе бөлімінде орындалатын міндеттер A) Балалрды жаңа жаттығуға үйрету B) Бұрынғы өткендерді қайталау C) Балалардың қозғалыстағы шеберлігі мен дағдыларын жетідіру D) Жалпы жетілдіруші жаттығулар орындату E) Ынталандыру сезімдерін ояту, жүру, жүгіру қарапайымжаттығуларды орындау 18 / 20 18. Базистік оқу жоспары A) Оқу жоспарының апталық оқу жүктемесі B) Оқу орындарының (мектепке дейінгі білім беру ұйымдары) белгілі бір түріне арналған стандарт бөлігі ретінде негізгі мемлекеттік нормативтік құжат C) Типтік бағдарлама негізінде құрастырылған жоспар D) Оқу бағдарламасы бойынша жасалған тақырыптық-күнтізбелік жоспар E) Авторлық бағдарлама 19 / 20 19. Мектепалды тобында (5 жастан 6 жасқа дейін) І жартыжылдықта «Әлеумет» білім беру саласының үлгілік оқу жоспары бойынша қоршаған ортамен танысу бөлімінде ересектердің еңбегі туралы түсінік A) Еңбектің мазмұны, сипаты және еңбек нәтижесінің маңызы туралы ұғымдарды дамыту B) Халық ойыншықтары туралы түсінік кеңейту C) Бірлесіп жұмыс жасап, жұмысты ұжыммен орындау дағдыларын қалыптастыру D) Өз жұмысының нәтижесін бағалауды үйрету E) Бидай өсіру туралы балалардың білімін жетілдіру 20 / 20 20. Ойын түрлерін ұйымдастыру A) Жаттығу B) Құрылыс заттармен C) Сергіту сәттері D) Саусақ жаттығулары E) Кешенді Сіз жинаған баллЖалпы барлығы 79% 0% Қайта бастау 5 — нұсқа /20 8 Балабақша 5-нұсқа 1 / 20 1. Құрылыс бөлшектерін ажыратады және атайды, оларды құрылымдық қасиеттерін ескере отырып пайдаланады A) 6 жастағы балалардан күтілетін нәтижелер B) 3 жастағы балалардан күтілетін нәтижелер C) 2,5 жастағы балалардан күтілетін нәтижелер D) 4 жастағы балалардан күтілетін нәтижелер 2 / 20 2. Танымдық қызығушылықтары мен шығармашылық қиялды қалыптастыру A) Оқу дағдыларды қалыптастыру B) Әлеуметтік-эмоцияналды дағдыларды қалыптастыру C) Санау дағдыларды қалыптастыру D) Тану дағдыларды қалыптастыру 3 / 20 3. Ерте жас топ жастағы балалардың жас шамасы A) 4 жастағы балалар B) 6 жастағы балалар C) 1 жастағы балалар D) 3 жастағы балалар 4 / 20 4. Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын меңгеру мерзімі A) 5 жыл B) 2 жыл C) 8 жыл D) 1 жыл 5 / 20 5. Циклограмма қандай құжатқа сүйене отырып жазылады? A) оқу қызметі B) перспективалық жоспар C) картотека D) көрнекіліктер 6 / 20 6. Топ бөлмелерінде тұрақты ауа температурасы A) +25-28 С B) +20-26 С C) +27-29 С D) +21-22 С 7 / 20 7. Көлемі, пішіні, түсі бойынша ұқсас біртекті заттарды топтастырады A) кіші топ B) ортаңғы топ C) Ересек топ D) ерте жас тобы 8 / 20 8. Дене тәрбиесінің білім беру міндеттері тобына қандай міндеттер жатады: A) ерте жастан чемпиондыққа дайындау B) спорт туралы түсінікті қалыптастыру C) өз ағзасы мен денсаулығы туралы түсінікті қалыптастыру D) дене тәрбиесі туралы түсінікті қалыптастыру 9 / 20 9. Қарым-қатынас мәдениеті (Мектепалды 5-6жас) A) қоғамдық орындарда тәртіп ережелерін біледі және сақтайды B) белгілі немесе қажетті ақпаратқа назар аудару C) байланыстырып сөйлеу дағдылары D) түбегейлі шешім қабылдауға мүмкіндік береді 10 / 20 10. Сөздік білім компоненттері бұл... A) есеп B) сөйлеу дағдысы C) тілдің граматикалық жағы D) әріптер үйрену 11 / 20 11. Коммуникативтік дағдыларды дамыту балалардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, ауызекі сөйлеуді, сөздік қорды қалыптастыруды, өмірде әртүрлі жағдайлардағы қарым-қатынас дағдыларын меңгертуді қарастырады A) танымдық-зияткерлік дағдыларды қалыптастыру B) физикалық қасиеттерді қалыптастыру C) коммуникативті дағдыларды қалыптастыру D) Әлеуметтік-эмоцияналды дағдыларды қалыптастыру 12 / 20 12. Сенсорлық эталондар туралы түсініктерді, қарапайым математикалық ұғымдарды; құрастыру іс-әрекеті тәсілдерін меңгеру; креативті және сыни ойлауды дамыту; азаматтық және патриотизмге баулу,ұлттық мәдениетті құрметтеуді қарастырады A) танымдық-зияткерлік дағдыларды қалыптастыру B) оқу дағдыларды қалыптастыру C) спорттық дағдыларды қалыптастыру D) сөйлеу дағдыларды қалыптастыру 13 / 20 13. Мектепке дейінгі жас A) 2-4 жас B) 3-6 жас C) 1-3 жас D) 6-8 жас 14 / 20 14. Педагогтің ата-аналармен,мамандармен бірлесіп,мақсатқа жеткізу,үшін бала дамуының үздіксіз процесі A) индикатор B) білім беру траекториясы C) циклограмма D) перспективалық план 15 / 20 15. Индикатор деген не? A) баланың оқу деңгейінің көрсеткіштері B) баланың санау деңгейінің көрсеткіштері C) баланың денсаулық деңгейінің көрсеткіштері D) баланың даму деңгейінің көрсеткіштері 16 / 20 16. Мектепке дейінгі тәрбие теориясын дамытуға үлес қосқан көрнекті педагог: A) Песталоции B) Пиаже C) Мерсер D) Маслоу 17 / 20 17. 3 жастағы баланың сөзік қоры A) 1200-1500 сөз B) 200-300 сөз C) 1800-2500 сөз D) 600-700 сөз 18 / 20 18. 2 жастағы баланың сөздік қоры A) 900-1100 сөз B) 500-800 сөз C) 200-300 сөз D) 100-200 сөз 19 / 20 19. Дөңгелек, сопақша, үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш қай топта үйретеді A) орта топқа B) ересек топқа C) кіші топқа D) мектепалды топқа 20 / 20 20. Тәрбиеленушілердің негізгі қимыл түрлерін меңгеруі арқылы мәдени-гигиеналық дағдылар, қимыл-қозғалыс тәжірибесін қалыптастыру, дене сапаларын және қимыл белсенділігіне қажеттілікті дамыту A) коммуникативті дағдыларды қалыптастыру B) физикалық қасиеттерді қалыптастыру C) танымдық-зияткерлік дағдыларды қалыптастыру D) әлеуметтік-эмоцияналды дағдыларды қалыптастыру Сіз жинаған баллЖалпы барлығы 71% 0% Қайта бастау 6 — нұсқа /20 5 Балабақша 6-нұсқа 1 / 20 1. Ерте жас тобындағы балалар неше түс білу керек? A) 9 түс B) 7 түс C) 2 түс D) 4 түс 2 / 20 2. Ортаңғы топта оң және сол қолымен қанша қашықтыққа лақтырады? A) 4-6 м B) 2,5-5 м C) 5-7 м D) 1,5-4 м 3 / 20 3. Санның шартты белгісі, графикалық кескінделуі A) цифр B) өлшем C) сан D) санақ 4 / 20 4. Мектепке дейінгі жоспар қай уақыт аралығында жасалады? A) 25 қыркүйек 25 мамыр B) 10 қыркүйек 10 мамыр C) 1 қыркүйек 30 мамыр D) 1 қыркүйек 1 мамыр 5 / 20 5. Ерте жас тобындағы балалар саны A) 20 B) 10 C) 14 D) 6 6 / 20 6. Мектепалды даярлық тобының балалар саны қанша болуы керек? A) 25 B) 18 C) 10 D) 15 7 / 20 7. Топтағы бала саны 3 түрлі (3жастағы, 4жастағы, 5жастағы) болған жағдайда топта қанша бала болы қажет? A) 26 B) 15 C) 20 D) 12 8 / 20 8. Мектепалды даярлық тобының балплары неше дөңгелекті велосипед тебеді A) 2 дөңгелекті B) 3 дөңгелекті C) 4 дөңгелекті D) 3-4 дөңгелекті 9 / 20 9. Балабақша мен ата-ана арасындағы ынтымақтастық A) бала тәрбиесіндегі ынтымақтастық B) тәжірибе алмасу ынтымақтастығы C) сенімді қарым-қатынас D) дамытушылық қарым-қатынас 10 / 20 10. Допты шағын төбешіктен домалату; допты тәрбиешіге, балаға домалату және лақтыру; допты алға, жоғары лақтыру, бала кеудесінің деңгейінде тартылған лентадан допты асыра лақтыру A) ерте жас топ B) орта топ C) ересек топ D) кіші топ 11 / 20 11. Сурет салу, жапсыру, құрастыру ұйымдастырылған іс-әрекеті қай топтан бастап өткізіледі? A) ерте жас топ B) орта топ C) ересек топ D) кіші топ 12 / 20 12. Ескерткен кезде қол орамалды қалтасынан өзі алып, мұрнын сүрту және қайта салу A) орта топ B) ересек топ C) ерте жас топ D) кіші топ 13 / 20 13. Білімнің қандай функциясы баланы таным құндылықтары мен таныстыруды сипаттайды? A) жазу B) есептік C) танымдық D) ақпараттық 14 / 20 14. Қоршаған ортадан геометриялық фигураларға ұқсас заттарды тауып, олардың пішіндерін анықтайды? A) 5 жастағы балалар B) 2 жастағы балалар C) 4 жастағы балалар D) 6 жастағы балалар 15 / 20 15. Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мектепке дйеінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкес қазақ тілін ұйымдастыру A) аптасына 3 рет B) аптасына 1 рет C) аптасына 5 рет D) аптасына 2 рет 16 / 20 16. Мектепке дейінгі ұйымда дене тәрбиесін ұйымдастыру формасы A) денешынықтыру іс-әрекеті, ойын, сауықтыру шаралары, еркін қозғалыс B) проблемалық сұрақтар, ойындар, викториналар C) жаттығу, практикалық ойын, табиғаттағы сауықтыру D) көркем әдебиет, ойын, жарыстар, спорттық жаттығул 17 / 20 17. Yш жастағы баладағы актив сөз A) 3000 сөз B) 3500 сөз C) 1500 сөз D) 2500 сөз 18 / 20 18. Mектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық процесті құрудағы басты ұстанымдар A) қоршаған орта туралы ұғымдарын, жас ерекшелігін, білуге құштарлығын және ақыл-ойын, дағдысын ескеру B) балалардың жас және жеке дара қызығушылығын, жетекші әрекетін, еркін, таңдауын ескеру C) білім жүйесін игеру, білім қорын жинау, шығармашылық ойлауын дамыту D) танымдық психикалық процестерін және интеллектуалды дағдысы мен біліктілігін ескеру 19 / 20 19. Oтбасында балаларды шаруашылық жұмыстарға баулитын еңбек түрі A) өзіне-өзі қызмет ету еңбегі B) шаруашылық-тұрмыстық еңбек C) шығармашылық қол өнер еңбегі D) табиғат бұрышындағы еңбек түрі 20 / 20 20. Сенорлық тәрбиенің негізгі әдісі A) практикалық жұмбақтар B) ойын, еңбек C) оқу, практикалық D) тексеру, зерттеу Сіз жинаған баллЖалпы барлығы 52% 0% Қайта бастау
Кандай сурактар бар
тағы 5 нұсқа 150 сұрақ бар, сатып аламын десеңіз ватсапқа жазсаңыз
wa.me/77078177458
Рақмет! Тест күшті болды
тағы 5 нұсқа 150 сұрақ бар, сатып аламын десеңіз ватсапқа жазсаңыз
wa.me/77078177458