Рубрика: Педагогика

/20
1526

Педагогика. 1-нұсқа

1 / 20

1. Білім беру саласындағы біздің мақсатымызды анықтайтын болжам

2 / 20

2. Метатануды  анықтайды …

3 / 20

3. Оқушының өзекті даму деңгейі мен үлкендердің басшылығымен, жолдастарымен шешкен міндеттер арқылы анықталатын болжамды деңгей арасындағы қашықтық

4 / 20

4. Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға —

5 / 20

5. Альма не себептен өзінің білімін көрсетерде қиналады?

6 / 20

6. «Дескриптор» ұғымының мәні -

7 / 20

7. «Алты ойлау қалпағы» стратегиясының авторы

8 / 20

8. «Ақ ойлау қалпағы» нені білдіреді?

9 / 20

9. Оқушылар достық орнатуға, өзге адамдармен бірлесіп жұмыс істеуге , ересектердің көмегінсіз мәселені шешіп үйрену өзін-өзі реттеудің түріне жатады

10 / 20

10. Аффект ұғымын анықтайды

11 / 20

11. Оқудың үш стратегияларын атап көрсеткен ғалым

12 / 20

12. Баланы оқыту «сыртқы реттеу», «өзіндік реттеу» ілгерілеу үрдісінің авторы

13 / 20

13. Формативтік және жиынтық бағалау мақсаты арасындағы айырмашылық ...... жылдан бастап белгіленген, бірақ берілген екі терминнің мәнін нақты анықталмаған.

14 / 20

14. Дарын, қабілет және әлеуеттік шаманы толық көрсете білу-

15 / 20

15. Ынтаның иерархиялық моделін әзірлеген ғалым -

16 / 20

16. Көрінбейтін оқудың негізін қалаған -

17 / 20

17. «Үштік модельді» ұсынушы -

18 / 20

18. Ойлауды дамыту туралы  теория авторы -

19 / 20

19. «Мұғалімнің үш көмекшісі» ілімінің негізін салушы -

20 / 20

20. Мұғалімнің ұстанымы -

Сіз жинаған балл

Жалпы барлығы 51%

0%

/20
596
Вы должны войти, чтобы пройти эту викторину.
/20
20

Бұл нұсқаны ашу ақылы

Төменде шарттарымен танысыңыз

/20
13
Вы должны войти, чтобы пройти эту викторину.
/20
13
Вы должны войти, чтобы пройти эту викторину.
/20
13
Вы должны войти, чтобы пройти эту викторину.
/20
13
Вы должны войти, чтобы пройти эту викторину.
/20
8
Вы должны войти, чтобы пройти эту викторину.
/20
8
Вы должны войти, чтобы пройти эту викторину.
/20
159

Балабақша

1 / 20

1. Ортаңғы 3 жастан 4 жасқа дейін тобында «Әлеумет білім беру» саласы бойынша әлеуметтік дағдылар

2 / 20

2. Ортаңғы 3 жастан 4 жасқа дейін тобында II-жарты жылдықта «Әлеумет білім беру» саласы бойынша балалардың еңбек әрекетінің түрлері

3 / 20

3. Кіші топта 2 жастан 3 жасқа дейін тобында II-жартыжылдықта «Әлеумет білім беру» саласы бойынша балалардың еңбек әрекетінің түрлері

4 / 20

4. Ересек топ балаларымен бақылауға алатын тақырыпты таңдау

5 / 20

5. Қарындаш, фломастер, гуашь және ермексаздың көмегімен ұқсас бейнелерді жасайды

6 / 20

6. Уақытты бағдарлау, кеңістікті бағдарлау

7 / 20

7. Ауылшаруашылық қызметкерлері не әкелді дидактикалық ойынын ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде қолдану

8 / 20

8. 5 жастан 6 жасқа дейінгі балалардың қатынас мәдениетінің қалыптасуы

9 / 20

9. Құрастыру іс-әрекетінің түрлері

10 / 20

10. Қимылды жетілдіретін ойындар 2 жас - 3 жас

11 / 20

11. Жаттығуларды орындау барысында балаларды ұйымдастырудың топтық тәсілі орындалады

12 / 20

12. Мектепалды тобында 5 жастан 6 жасқа дейін «Денсаулық білім беру» саласының базалық мазмұны бойынша қойылатын мақсат

13 / 20

13. Кіші топқа 2 жастан 3 жасқа дейін «Денсаулық білім беру» саласының базалық мазмұны бойынша қойылатын мақсат

14 / 20

14. Ортаңғы топта математика негіздерін меңгертуде ақыл-ой әрекеттерінің тәсілдері

15 / 20

15. Мектеп жасына дейінгі ересек тобының ҰОІ-Ә жалпы көлемі

16 / 20

16. Суда шынықтыру шараларын жүргізу

17 / 20

17. Мектепке дейінгі балалардың салауатты өмір салты

18 / 20

18. Денсаулық білім беру саласы бойынша ересек 4 жастан 5 жасқа дейін тобындағы

19 / 20

19. Көркем шығарманы тыңдағаннан кейін оны байланысты мәнерлі түрде сипаттау

20 / 20

20. Мектепалды 5 жастан 6жасқа дейін тобында тілдің сөздік қорын меңгеру деңгейінің дағдылары

Сіз жинаған балл

0%

/20
10

Балабақша 2-нұсқа

1 / 20

1. Балалардың өмірін ұйымдастыру және тәрбиелеуде ересектер тобында ҰОҚ ұзақтығы

2 / 20

2. Жалпы Әлеумет білім беру саласының мақсаты

3 / 20

3. Балабақшада оқыту мен тәрбиелеу жұмыс мазмұнын, міндеттерін, мақсатын анықтайтын құжат

4 / 20

4. Педагогтармен жұмыс түрлері

5 / 20

5. Ортаңғы топтардағы құрастыру тәрбиесінің негізгі мақсаты

6 / 20

6. Балабақшадағы құрастыру іс-әрекеттерінің түрлері

7 / 20

7. Пайымдауға, шығармашылықпен ойлауға, өз бетінше шешім қабылдауға қорытынды жасауға үйретеді

8 / 20

8. Мемлекеттік рәміздері туралы білімдерін кеңейту

9 / 20

9. Мектепке дейінгі ұйымдарда қай жас тобы балаларымен табиғи материалдарды  қолданып желім мен сазбалшықты пайдаланады

10 / 20

10. Кіші 2 жастан 3 жасқа дейін тобында еңбек әрекетінің түрлері туралы түсінік қалыптастыру

11 / 20

11. Жазушылардың өлеңдерімен таныстыруда қолданылатын құралдар

12 / 20

12. Тіл дамытудан шығармашылық сөйлеу әрекеті қалыптасатын топ

13 / 20

13. Сөздің басындағы дыбыс

14 / 20

14. Балалардың өмірін ұйымдастыру және тәрбиелеуде ересектер тобында ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы:

15 / 20

15. Ортаңғы топта 3 жастан бастап «Әлеумет білім беру» саласының үлгілік оқу жоспарына сәйкес қоршаған ортамен танысу бойынша ҰОҚ жүктемесінің бір апталық сағат көлемі

16 / 20

16. Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелей отырып, өмірге қажетті машықтар қалыптастыру

17 / 20

17. Денсаулық білім беру саласының орта жас 3 жас 4 жас тобындағы балалардың мәдени-гигиеналық дағдылар

18 / 20

18. Ортаңғы топта дене шынықтыру оқу іс-әркетінің ұзақтығы:

19 / 20

19. Кіші топқа ( 2 жастан 3 жасқа дейін) «Денсаулық» білім беру саласының базалық мазмұны бойынша қойылатын мақсат:

20 / 20

20. Ортаңғы топта (3 жастан бастап) «Шығармашылық» білім беру саласының үлгілік жоспарына сәйкес мүсіндеу бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі жүктемесінің бір апталық сағат көлемі:

Сіз жинаған балл

Жалпы барлығы 72%

0%

/20
4
Вы должны войти, чтобы пройти эту викторину.
/20
4

Балабақша 4-нұсқа

1 / 20

1. Ортаңғы топтардағы құрастыру тәрбиесінің негізгі мақсаты

2 / 20

2. Дене шынықтыру мерекесі жылына 2 рет (жазда және қыста) өткізіледі, ұзақтығы – 45 мин

3 / 20

3. Мектепалды тобының (5 жастан 6 дейін) «Денсаулық» білім беру саласының дербес қимыл телсенділігі

4 / 20

4. Мектепалды тобы (5 жастан 6 жасқа дейін) (сыныбы) тобында «Әлеумет» білім беру саласы бойынша еңбек әрекетінің түрлері түсінік қалыптастыру

5 / 20

5. Балалардың өмірін ұйымдастыру және тәрбиелеуде ересектер тобында ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

6 / 20

6. Жазушылардың өлеңдерімен таныстыруда қолданылатын құралдар

7 / 20

7. Мектепке дейінгі балалар ойындарының түрлерін ... топқа бөлуге болады

8 / 20

8. Кіші (2 жастан 3 жасқа дейін) тобында еңбек әрекетінің түрлері туралы түсінік қалыптастыру

9 / 20

9. Мектепке дейінгі ортаңғы топ балалар үшін оқу іс-әрекетінің ұзақтығы

10 / 20

10. Ересектер (4 жастан 5 жасқа дейін) тобында «Әлеумет» білім беру саласы бойынша еңбек әрекетінің түрлері туралы түсінік

11 / 20

11. Ересектер тобына (4 жастан 5 жасқа дейін) «Денсаулық» білім беру саласының базалық мазмұны бойынша қойылатын мақсат

12 / 20

12. «Шығармашылық» білім беру саласының ұйымдастырылған оқу қызметі

13 / 20

13. «Таным» білі беру саласы бойынша ерте жас тобына берілген сенсорика үлгілік оқу жүктемесінің сағат көлемі

14 / 20

14. 5 жастан бастап 6 жасқа дейінгі балалардың өзін ұстау мәдениет дағдыларының қалыптасуы

15 / 20

15. Мектепке дейінгі балалар ойындарының түрлерін ... топқа бөлуге болады

16 / 20

16. 5 жастан бастап 6 жасқа дейінгі балалардың өзін ұстау мәдениетін дағдыларының қалыптасуы

17 / 20

17. Мектепке дейінгі мекемеде дене шынықтырудан ұйымдастырылған оқу ісәрекетінің құрылымы бойынша кәрәспе бөлімінде орындалатын міндеттер

18 / 20

18. Базистік оқу жоспары

19 / 20

19. Мектепалды тобында (5 жастан 6 жасқа дейін) І жартыжылдықта «Әлеумет» білім беру саласының үлгілік оқу жоспары бойынша қоршаған ортамен танысу бөлімінде ересектердің еңбегі туралы түсінік

20 / 20

20. Ойын түрлерін ұйымдастыру

Сіз жинаған балл

Жалпы барлығы 76%

0%

/20
2

Балабақша 5-нұсқа

1 / 20

1. Құрылыс бөлшектерін ажыратады және атайды, оларды құрылымдық қасиеттерін ескере отырып пайдаланады

2 / 20

2. Танымдық қызығушылықтары мен шығармашылық қиялды қалыптастыру

3 / 20

3. Ерте жас топ жастағы балалардың жас шамасы

4 / 20

4. Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын меңгеру мерзімі

5 / 20

5. Циклограмма қандай құжатқа сүйене отырып жазылады?

6 / 20

6. Топ бөлмелерінде тұрақты ауа температурасы

7 / 20

7. Көлемі, пішіні, түсі бойынша ұқсас біртекті заттарды топтастырады

8 / 20

8. Дене тәрбиесінің білім беру міндеттері тобына қандай міндеттер жатады:

9 / 20

9. Қарым-қатынас мәдениеті (Мектепалды 5-6жас)

10 / 20

10. Сөздік білім компоненттері бұл...

11 / 20

11. Коммуникативтік дағдыларды дамыту балалардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, ауызекі сөйлеуді, сөздік қорды қалыптастыруды, өмірде әртүрлі жағдайлардағы қарым-қатынас дағдыларын меңгертуді қарастырады

12 / 20

12. Сенсорлық эталондар туралы түсініктерді, қарапайым математикалық ұғымдарды; құрастыру іс-әрекеті тәсілдерін меңгеру; креативті және сыни ойлауды дамыту; азаматтық және патриотизмге баулу,ұлттық мәдениетті құрметтеуді қарастырады

13 / 20

13. Мектепке дейінгі жас

14 / 20

14. Педагогтің ата-аналармен,мамандармен бірлесіп,мақсатқа жеткізу,үшін бала дамуының үздіксіз процесі

15 / 20

15. Индикатор деген не?

16 / 20

16. Мектепке дейінгі тәрбие теориясын дамытуға үлес қосқан көрнекті педагог:

17 / 20

17. 3 жастағы баланың сөзік қоры

18 / 20

18. 2 жастағы баланың сөздік қоры

19 / 20

19.

Дөңгелек,  сопақша, үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш қай топта үйретеді

20 / 20

20. Тәрбиеленушілердің негізгі қимыл түрлерін меңгеруі арқылы мәдени-гигиеналық дағдылар, қимыл-қозғалыс тәжірибесін қалыптастыру, дене сапаларын және қимыл белсенділігіне қажеттілікті дамыту

Сіз жинаған балл

Жалпы барлығы 88%

0%

/20
0

Балабақша 6-нұсқа

1 / 20

1. Ерте жас тобындағы балалар неше түс білу керек?

2 / 20

2. Ортаңғы топта оң және сол қолымен қанша қашықтыққа лақтырады?

3 / 20

3. Санның шартты белгісі, графикалық кескінделуі

4 / 20

4. Мектепке дейінгі жоспар қай уақыт аралығында жасалады?

5 / 20

5. Ерте жас тобындағы балалар саны

6 / 20

6. Мектепалды даярлық тобының балалар саны қанша болуы керек?

7 / 20

7. Топтағы бала саны 3 түрлі (3жастағы, 4жастағы, 5жастағы)  болған жағдайда  топта қанша бала болы қажет?

8 / 20

8. Мектепалды даярлық тобының балплары неше дөңгелекті велосипед тебеді

9 / 20

9. Балабақша мен ата-ана арасындағы ынтымақтастық

10 / 20

10. Допты шағын төбешіктен домалату; допты тәрбиешіге, балаға домалату және лақтыру; допты алға, жоғары лақтыру, бала кеудесінің деңгейінде тартылған лентадан допты асыра лақтыру

11 / 20

11. Сурет салу, жапсыру, құрастыру ұйымдастырылған іс-әрекеті  қай топтан бастап өткізіледі?

12 / 20

12. Ескерткен кезде қол орамалды қалтасынан өзі алып, мұрнын сүрту және қайта салу

13 / 20

13. Білімнің қандай функциясы баланы таным құндылықтары мен таныстыруды сипаттайды?

14 / 20

14. Қоршаған ортадан геометриялық фигураларға ұқсас заттарды тауып, олардың пішіндерін анықтайды?

15 / 20

15. Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мектепке дйеінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкес қазақ тілін ұйымдастыру

16 / 20

16. Мектепке дейінгі ұйымда дене тәрбиесін ұйымдастыру формасы

17 / 20

17. Yш жастағы баладағы актив сөз

18 / 20

18. Mектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық процесті құрудағы басты ұстанымдар

19 / 20

19. Oтбасында балаларды шаруашылық жұмыстарға баулитын еңбек түрі

20 / 20

20. Сенорлық тәрбиенің негізгі әдісі

Сіз жинаған балл

Жалпы барлығы 0%

0%

/20
0
Вы должны войти, чтобы пройти эту викторину.

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *