Оқыту әдістемесі. Педагогика

1-нұсқа

/20
25 голосов, 4.9 в среднем
6196

Оқыту әдістемесі. 1-нұсқа

1 / 20

1. Білім беру саласындағы біздің мақсатымызды анықтайтын болжам

2 / 20

2. Метатануды  анықтайды …

3 / 20

3. Оқушының өзекті даму деңгейі мен үлкендердің басшылығымен, жолдастарымен шешкен міндеттер арқылы анықталатын болжамды деңгей арасындағы қашықтық

4 / 20

4. Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға —

5 / 20

5. Альма не себептен өзінің білімін көрсетерде қиналады?

6 / 20

6. «Дескриптор» ұғымының мәні -

7 / 20

7. «Алты ойлау қалпағы» стратегиясының авторы

8 / 20

8. «Ақ ойлау қалпағы» нені білдіреді?

9 / 20

9. Оқушылар достық орнатуға, өзге адамдармен бірлесіп жұмыс істеуге , ересектердің көмегінсіз мәселені шешіп үйрену өзін-өзі реттеудің түріне жатады

10 / 20

10. Аффект ұғымын анықтайды

11 / 20

11. Оқудың үш стратегияларын атап көрсеткен ғалым

12 / 20

12. Баланы оқыту «сыртқы реттеу», «өзіндік реттеу» ілгерілеу үрдісінің авторы

13 / 20

13. Формативтік және жиынтық бағалау мақсаты арасындағы айырмашылық ...... жылдан бастап белгіленген, бірақ берілген екі терминнің мәнін нақты анықталмаған.

14 / 20

14. Дарын, қабілет және әлеуеттік шаманы толық көрсете білу-

15 / 20

15. Ынтаның иерархиялық моделін әзірлеген ғалым -

16 / 20

16. Көрінбейтін оқудың негізін қалаған -

17 / 20

17. «Үштік модельді» ұсынушы -

18 / 20

18. Ойлауды дамыту туралы  теория авторы -

19 / 20

19. «Мұғалімнің үш көмекшісі» ілімінің негізін салушы -

20 / 20

20. Мұғалімнің ұстанымы -

Your score is

0%


Тестте қателіктер тапсаңыз почтаға жазуыңызды сұраймыз: bilimgerkz@mail.ru

2-нұсқа

/20
1383

Оқыту әдістемесі. 2-нұсқа

1 / 20

1. Тұлғаның өзін-өзі тануы  және өз когнитивтік үдерістері мен стратегиясын қарастыру:

2 / 20

2. Мұғалімдер ұсынатын интерактивті мүмкіндіктерді сипаттау үшін қолданылатын метафора:

3 / 20

3. Дж. Хэтти енгізген тәсіл:

4 / 20

4. «Мен» тұжырымдамасының авторы және білім берудің қисын мен интуиция, зияткерлік пен сезімді қамтитыны туралы идеяны өрбітуші -

5 / 20

5. Шульманның «үш көмекші» деп атаған қасиеттері:

6 / 20

6. Зерттеушілер мұғалімнің бойындағы қандай құндылықты бәрінен жоғары қойып отыр?

7 / 20

7. Сананың  неше  әдеті  бар?

8 / 20

8. Ең үздік оқушыларды анықтайтын сенімді өлшемдерді зерттеулер нәтижесінде негіздеген -

9 / 20

9. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқу модулі білім берудің тағы қай модулімен сәйкес -

10 / 20

10. Білім алуды үйретудің қозғаушы күші -

11 / 20

11. Зерттеушілік  синтез  дегеніміз -

12 / 20

12. Блумның білім игеруге бағытталған  алты  қадамы -

13 / 20

13. Оқытудың қосалқы құралдары туралы білім -

14 / 20

14. 800 мета-анализдің  синтезін  жасаған  ғалым -

15 / 20

15. Таксономия дегеніміз -

16 / 20

16. Джон Дьюи мен Дональд Шонның  еңбектерінен  туған  ұғым -

17 / 20

17. Мінсіз  оқушының  қасиеттері -

18 / 20

18. 1956 жылы  Блум  әзірлеген  ойлау  ұшбұрышы мен  ойлау  дағдылары -

19 / 20

19. Оқушының қажеттілігін қанағаттандыру үшін  маршрут картасын  жасаған Рейчел Футо  өмір ойы оқудың бес қағидатын сақтады:

20 / 20

20. Нейроғылыми зерттеулер анықтағандай есте сақтау жадылары -

Your score is

0%


Тестте қателіктер тапсаңыз почтаға жазуыңызды сұраймыз: bilimgerkz@mail.ru

3-нұсқа

/20
450

Оқыту әдістемесі. 3-нұсқа

1 / 20

1. Мерсердің зерттеуіне сәйкес, әңгімелесудің түрі -

2 / 20

2. Оқушының білім алуын қолдау үшін сұрақ қоюдың түрлері -

3 / 20

3. «Қалай оқу керектігін үйрету» модулінің атауы -

4 / 20

4. Флейвелл бойынша метатануды өлшеудің құрылымы

5 / 20

5. Маслоудың қажеттіліктер иерархиясындағы ең жоғары деңгейін белгілеңіз:

6 / 20

6. Әлемдік тәжірибеде қолданылып отырған сындарлы теориялық оқытуға негізделген тәсіл -

7 / 20

7. Адамдар қалай білім алатынын түсіну: «теориялық экспедициялардың» өн бойында ең ұзақ болатын топ -

8 / 20

8. Loci әдісінің қолданылу аясы -

9 / 20

9. Есте сақтаудың тиімді әдісі -

10 / 20

10. Роберт Стернбергтің анықтама бойынша зияткерлік дегеніміз:

11 / 20

11. Райан мен Декидің (2009) «ішкі уәж» деп атаған оқушы қасиеті -

12 / 20

12. Мерсердің және Ходжкинсонның (2008 ж.) кейінірек жасаған зерттеуі оқыту үдерісінде диалогтің басты рөлін белгілеу жөніндегі ...  бұрынғы жұмысына негізделген.

13 / 20

13. Акселерация - 

14 / 20

14. «Мен» тұжырымдамасындағы бір үйлесімдік:

15 / 20

15. Аткинсон мен Шифрин қысқа мерзімді есте сақтау адамның жадында негізгі орын қанша сөз пайдаланылады?

16 / 20

16. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту модулі қай модульмен тығыз байланысты?

17 / 20

17. Метатанудың негізгі аспектісі -

18 / 20

18. Өздігінен реттелетін білім алудың үш элементі келтірілген, қате нұсқасын белгілеңіз -

19 / 20

19. Сыни тұрғыдан ойлаудың сипаты -

20 / 20

20. Сыныпта тіл қаншалықты қолданылса, оқушылардың білім алуына соншалықты әсер ететі деп айтқан ғалым -

Your score is

The average score is 66%

0%


Тестте қателіктер тапсаңыз почтаға жазуыңызды сұраймыз: bilimgerkz@mail.ru

4-нұсқа

/20
387

Оқыту әдістемесі. 4-нұсқа

1 / 20

1. Сыныптағы оқу үдерісінің пайдасын айқындайтын 4 фактор берілген, 5-ші қате нұсқасы -

2 / 20

2. Авраам Маслоу 1968  жылы зерттеген  қажеттіліктер иерархиясын  деңгейге бөліп қарастырған саны:

3 / 20

3. «Білім  алуды  үйретудің» қозғаушы  күші -

4 / 20

4. Метатану  әдістерін  игерген  оқушылар…

5 / 20

5. Сындарлы оқытудың мақсаты:

6 / 20

6. Когнитивті психология әлемінде ойлауды дамыту теориясы тұрғысынан  басымдыққа ие болған жылдары мен зерттеушінің аты-жөні:

7 / 20

7. Мазмұнды оқу дегеніміз не?

8 / 20

8. «... 10 сыныптағы ең нашар оқушылардың бірі болып табылады. Сондай-ақ, ол өзінің  нашар оқу үлгерімі мен сабақта ештеңе түсінбейтіндігі арасындағы байланысты жасырғысы келеді. Өкінішке қарай, ақымақ болып көрінбеу үшін ол қолданатын стратегиялар сабағын жақсартуға кедергі келтіреді». ... оқушының сипаттамасы келтірілген

9 / 20

9. Маршрут картаның негізгі қағидалары:

10 / 20

10. Ойлау дағдыларының деңейі – ойлау үшбұрышын 1956 жылы   әзірлеген автор -

11 / 20

11. Ванг және басқалар (2004) «Біз өзгермейтіндік» деген ұғым жоқ  деп ойлаймыз, негізгі құзіреттер әрбір бала үшін жарамды.Сонымен қатар когнитивтік құзыреттер бала ұйымдастырушылық қызметке қатысатын белгілі бір мәдениеттерге, әлеуметтік және физикалық жағдайларға, сондай - ақ бала қабылдайтын  талаптарға сәйкес-

12 / 20

12. О'Малли оқудың 3 стратегиясын көрсеткен жыл -

13 / 20

13. « Эксперементальды» оқыту немесе «жаңалық ашу жолымен оқыту» идеясын өмірге әкелген когнетивтік психолог әрі теоретик?

14 / 20

14. Оқушының танымдық қабілеттері шегіндегі оқудағы кедергілердің үлгісі қалай аталады?

15 / 20

15. Төменде берілген стратегиялардың ішінен Гриффистің  (1985 ж) стратегияларының ерекше түрінің бірін көрсетіңіз

16 / 20

16. Стенxауздың пікірінше, «қандай іс-әрекет басқалармен көңілді және жемісті өзара әрекет ету арқылы тәжірбиені байытуға» тиіс?

17 / 20

17. Тулвингтің зерттеулері бойынша адамның оқиғаларды, белгілі бір тәжірибеден шығаратын ойларын, идеяларды, қағидаттар мен қағидаларды, тұжырымдамаларды есте сақтауға қатысатын жадының түрі:

18 / 20

18. Ең үздік оқушыны анықтайтын сенімді критерийлерді ұсынған теоретиктер -

19 / 20

19. Тұлғаның танымдық үдерісіне жатпайтын қасиет

20 / 20

20. Кәсіби тұтастық дегеніміз не?

Your score is

The average score is 63%

0%


Тестте қателіктер тапсаңыз почтаға жазуыңызды сұраймыз: bilimgerkz@mail.ru

5-нұсқа

/20
316

Оқыту әдістемесі. 5-нұсқа

1 / 20

1. Ауызша және тұжырымдамалық білімнің сақталуына жауап беретін мидың бөлігі -

2 / 20

2. Карл Роджерстің «Мен» түжырымдамасы – бұл ... үйлесімі:

3 / 20

3. Бандураның өзіндік тиімділікті қалыптастыруға ықпал ететін 4 факторды ерекшеледі -

4 / 20

4. Лев Выготскийдің әлеуметтік-мәдени теориясы -

5 / 20

5. Сыни тұрғыдан ойлау дегеніміз:

6 / 20

6. Мұғалім қазақ тілі сабағында  зат есімнен құралған  сөз тіркестерін беріп, сөйлем құрауды ұсынды...

Мұнда ойлаудың қандай түрін  дамытты:

7 / 20

7. Білім алуда қандай бағалау аса пайдалы

8 / 20

8. Метатану дегеніміз -

9 / 20

9. Қысқа мерзімді жадының кейінгі атауы (Аткинсон мен Шифрин):

10 / 20

10. . . .  – одан арғы білім алу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин.

11 / 20

11. Оқушының өз бетінше шешкен міндеттердің көмегімен анықталған өзекті даму деңгейі мен үлкендердің басшылығымен және анағұрлым қабілетті жолдастарымен бірігіп шешілген міндеттер арқылы анықталатын болжамды даму деңгейі арасындағы қашықтыққа берген  Выготскийдің атауы

12 / 20

12. Жан Пиаженің теориясы -

13 / 20

13. Қандай стратегияда орындалған іс-әрекет Марта Бронсон айқындаған өзін-өзі  реттеудің  4 саласының бірі – эмоциялық реттеуге жатады?

14 / 20

14. Оқушының оқу үдерісіндегі жасайтын әрекеті, ақыл- ой қабілеттілігі және физикалық мінез-құлқы Гриффис атап көрсеткен стратегияның  6 ерекшелігінің қайсысына жатады?

15 / 20

15. Тікелей назар аударуға арналған ойлау құралын (ТНАОҚ)  шығарған - 

16 / 20

16. Сабақтың  негізгі кезеңдері

17 / 20

17. Мозаикалық (ДЖИКСО) стратегиясы бойынша  оқушылардың атқаратын  рөлдері

18 / 20

18. Балалардың өзін-өзі реттелуі басталатын жас

19 / 20

19. Өзін-өзі реттеуде ересектердің көмегінсіз жеке ресустарды табады

20 / 20

20. Мұғалім мен оқушының өзара қарым-қатынасында оқушының белсенділігі жоғары болатын оқуға бағытталған іс-әрекетті табыңыз

Your score is

The average score is 62%

0%


Тестте қателіктер тапсаңыз почтаға жазуыңызды сұраймыз: bilimgerkz@mail.ru

6-нұсқа

/20
276

Оқыту әдістемесі. 6-нұсқа

1 / 20

1. Оқуда қолданылатын әңгімелесу түрлерін табыңдар

2 / 20

2. Мадидің анасы күнделікті жұмыстан шаршап келеді. Ол өзінің ұлына: «Сен, тыныш отырсаң, мен саған құрастыратын ойыншық сатып беремін», - дейді. Анасы кешке жұмыстан келгенде,  Мади анасынан «Құрастыратын лото ойынын алып келдіңіз бе?»,- деп сұрайды. Анасы ұмытып кетеді.  Екі күн өтті анасы әлі ол ойыншықты баласына алып берген жоқ. Балаға жалған уәдемен алдап келеді. Өзін – өзі сыйлауда Бандураның өзіндік тиімділікті қалыптастыруға ықпал ететін факторларының бірі:

3 / 20

3. АКТ мұғалімге оқу барысында көмек көрсетуге арналған -

4 / 20

4. Формативті бағалау дегеніміз -

5 / 20

5. Ұжымдық және өзара білім алмасуға жағдай туғызатын, өз идеяларын еркін жеткізіп, бір-біріне өзара түсіністікке жетулеріне көмектесетін оқыту түрін -

6 / 20

6. «Оқушы үнінің» белгілі жақтаушысы -

7 / 20

7. Шульманның үш ілімі -

8 / 20

8. Оқу қабілетіне ықпал ететін ішкі фактор -

9 / 20

9. Метатану терминінің мағынасы -

10 / 20

10. Білім алу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жинақтауға бағытталған қызмет -

11 / 20

11. Оқытудағы тәсілдер (приемы) :

12 / 20

12. Оқытудың формалары:

13 / 20

13. Кері байланыс және құрдастарының ескертулері тұрақты нәтижелерге қол жеткізуде мұғалімнің сынына қарағанда көп әсер етуі ықтимал екендігін  айтқан зерттеушілер -

14 / 20

14. Н.Мерсердің зерттеуіне сәйкес анықталған әңгімелесудің түрлерін анықта

15 / 20

15. Ұзақ мерзімді жадының үш компонеттері -

16 / 20

16. О.Малли 1985 жылы   оқудың  үш  стратегиясын  атап  көрсекен -

17 / 20

17. Ким Истон және  Рон  Рунидің   зерттеу  нәтижелеріне сипаттама жасаған оқушылардың саны

18 / 20

18. Білім беруді, әдістерді және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін жақсарту мүмкіндіктерін анықтауға бағытталған бағалау

19 / 20

19. «Мета-анализ» дегеніміз -

20 / 20

20. ООКД бағдарламасының негізін қалайтын қағидалар:

Your score is

The average score is 57%

0%


Тестте қателіктер тапсаңыз почтаға жазуыңызды сұраймыз: bilimgerkz@mail.ru

7-нұсқа

/20
241

Оқыту әдістемесі. 7-нұсқа

1 / 20

1. Оқытуды бағалау деген -

2 / 20

2. «Интерпретация» терминінің мәні -

3 / 20

3. «Деслексия» ұғымының мәні -

4 / 20

4. Мазмұнды оқу  дегеніміз -

5 / 20

5. Гриффис 1985 жылы стратегияның өзіндік 6 ерекшелігін бөліп көрсеткен. Олар қандай ерекшеліктер -

6 / 20

6. Оқу қабілетіне ықпал ететін сыртқы факторды тап

7 / 20

7. Өзара іс-әрекет арқылы оқытудың құрамдас бөлшектеріне жатпайды -

8 / 20

8. Сананың  әдеттерін  әзірлеген  ғалым -

9 / 20

9. Метатану терминінің авторы -

10 / 20

10. Ынтаның иерархиялық  моделін  әзірлеген -

11 / 20

11. Өзін-өзі реттеудің  аспектісі -

12 / 20

12. ООҚД – бағдарламасының  негізін  қалайтын  үш  негізгі  қағидаттар -

13 / 20

13. «Диалог - сабақта оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар, білім деңгейінің өсуіне үлес қосады» -  деген пікірді айтқан -

14 / 20

14. Оқытудағы гуманистік тәсілдің негізін қалаушылар -

15 / 20

15. Ең үздік оқушыларды анықтайтын сенімді өлшемдерді зерттеулер нәтижесінде негіздеген -

16 / 20

16. «Оқытудағы  әңгімелесу - қарым-қатынас жасаудың бірсарынды емес, керісінше, идеялар екіжақты бағытта жүре отырып, осының негізінде оқушының білім алуы жүретін өзара байланысты үдеріс».  Дәйексөз  авторы -

17 / 20

17. Бағалау  арқылы оқытуды жақсартудың  факторлары

18 / 20

18. Метасарапшы Джон Хэттидің зерттеу объектісі:

19 / 20

19. Мұғалімге тән белгілер - «үш көмекші» кімнің ілімі -

20 / 20

20. Метатанудың маңызды аспектісі -

Your score is

The average score is 60%

0%


Тестте қателіктер тапсаңыз почтаға жазуыңызды сұраймыз: bilimgerkz@mail.ru

8-нұсқа

/20
206

Оқыту әдістемесі. 8-нұсқа

1 / 20

1. Метатану  дегеніміз -

2 / 20

2. Оқушылар өздерінің «ЖАДА» жұмыс  істесе, жақсаратындығын айтқан ғалым -

3 / 20

3. Бұл ғалым «мен» тұжырымдамасын және жеке тұлғамен, оның тәжірибесімен қарым – қатынас жасау маңыздылығын дамытты, сондай – ақ білім берудің қисын мен интуиция, зияткерлік пен сезімді қамтитыны туралы идеяны өрбітті

4 / 20

4. Мұғалім оқушыларда ...  деп атайтын қасиеттердің болуына жағдай жасауға тырысуға тиіс:

5 / 20

5. Әдістеме (методика) дегеніміз:

6 / 20

6. Метасана терминінің авторы

7 / 20

7. Қысқа мерзімді жадыны (жұмыс жадысы) ұсынған ғалым -

8 / 20

8. Оқыту үшін бағалау -

9 / 20

9. «Тіл қаншалықты қолданылса, оқушылардың білім алуына сонша әсер етеді» деген пікір -Анн-Мари О’Нил

10 / 20

10. Қалыптастырушы (формативті) бағалау -

11 / 20

11. . . .  – бақылаудың, тәжірибенің, ойлау мен талқылаудың нәтижесінде алынған ақпаратты ойлауға, бағалауға, талдауға және синтездеуге бағытталған пәндік шешім.

12 / 20

12. Көпіршелер дегеніміз ...

13 / 20

13. Репродуктивті тәсілдер:

14 / 20

14. «Менің әдістеріммен мұғалім аз оқытады және көп қадағалайды» деген қанатты сөз -

15 / 20

15. СБТ  дегеніміз -

16 / 20

16. «Мен» тұжырымдамасының авторы -

17 / 20

17. «Мен» тұжырымдамасының компоненттері -

18 / 20

18. Жасыл ойлау қалпағы ... білдіреді

19 / 20

19. Сыни тұрғыдан ойлау - ...

20 / 20

20. Әңгімелесудің бес үлгісін шығарған -

Your score is

The average score is 67%

0%


Тестте қателіктер тапсаңыз почтаға жазуыңызды сұраймыз: bilimgerkz@mail.ru

9-нұсқа

/20
187

Оқыту әдістемесі. 9-нұсқа

1 / 20

1. Ынталандыру мен құптамаумен байланысты қай фактор ?

2 / 20

2. Жиынтық бағалау дегеніміз... 

3 / 20

3. Оқу пирамидасында, яғни  оқушылардың алған ақпаратты сақтауының орташа пайызында «талқылау» неше пайыз?

4 / 20

4. Әңгіме білім алу мақсатында жүргізілгенімен, оған қатысушылардың өзгелер ұсынған қандайда болсын идеаларды төзімділікпен тыңдау қай әңгімелесу түріне жатады?

5 / 20

5. «Мұғалім-оқушы», «оқушы-оқушы» арасындағы шығармашылықпен өтетін өз пікірін негізді,тұжырымды түрде білдіруге жетелейтін әңгімені ынталандырып қуаттайтын оқыту әдісі

6 / 20

6. Оқу пирамидасы бойынша оқушылардың алған ақпаратының 90% құрайтын іс әрекет?

7 / 20

7. Білім беру мен баланың білім алуы жайында сыни тұрғыдан ойланып толғануда да қолдануға болатын неше құрылым бар?

8 / 20

8. Қандай термин одан арғы білім алу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін  жүйелі түрде жинақтауға бағытталған қызметті белгілеу

үшін қолданылады?

9 / 20

9. Қай елдің көше балаларын математика пәніндегі қиындықтары мен күнделікті нарықтағы сауда ситуациаларында ойша есептеу табысты шығарған жағдайын зерттеген?

10 / 20

10. Интерпретация дегеніміз не?

11 / 20

11. Сын тұрғысынан ойлау сипатталған

12 / 20

12. Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға – мұғалім деп айтқан ғалым

13 / 20

13. Оқушының білім алуын қолдау үшін сұрақ қоюдың төмендегідей әр түрлі тәсілдерін қолдануға болады.

14 / 20

14. Оқушы диалог құру нәтижесінде білім алады деген

15 / 20

15. Выготскийдің “Ой мен тіл» еңбегі шыққан жыл

16 / 20

16. Кеңістік, уақыт және сандық аспектілерді қамтитын кезеңдерін анықтайтын ойлауды дамыту теориясын жазған -

17 / 20

17. Сөзбе-сөз дайындау, жаттықтыру; әріптестердің құпия, белсенді және жасампаз өзара әрекеттестік үдерісі

18 / 20

18. Оқуды жақсарту мүмкіндіктерін, сондай-ақ осы мүмкіндіктерді іске асыру әдістері мен түрлерін анықтауға бағытталған бағалау . . . немесе оқу үшін бағалау болып табылады.

19 / 20

19. Соңғы отыз жылда «дарынды» және «талантты» деген ұғымдар басқаша түсініліп жүр. Бұл өзгерістерге қай жылы Құрама Штаттардың Білім басқармаларына ұсынылған Marland есебі түрткі болды.

20 / 20

20. 1985 жылы  оқудың  үш  стратегиясы  бар  деп  айтқан  зерттеуші -

Your score is

The average score is 67%

0%


Тестте қателіктер тапсаңыз почтаға жазуыңызды сұраймыз: bilimgerkz@mail.ru

10-нұсқа

/20
184

Оқыту әдістемесі. 10-нұсқа

1 / 20

1. Білімді адамға тән адамгершілік қасиет 

2 / 20

2. Бағалаудың барлық түрлеріне тән сипаттамалардың бірі болып табылатын қорытынды

3 / 20

3. Әлеуметтік желілерді қолданудың мысалы болып табылады

4 / 20

4. Сабақты зерттеудің мойындалған ерекшелігінің бірі

5 / 20

5. Сабақты зерттеу тәсілінің қажеттілігі

6 / 20

6. Білімді жетілдіру жолдары мен тәсілдері

7 / 20

7. Егер бала ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алу қабілетін танытса онда оны ең үздік оқушыны анықтау өлшемінің қайсысына жатқызуға болады

8 / 20

8. Ренцулли мен Райс анықтаған дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің бірінші кезеңін көрсетіңіз

9 / 20

9. Орта бірлесуден гөрі, бәсекеге бағытталатын әңгіменің түрі

10 / 20

10. Оқушының бейімдігін анықтау үшін білім, дағдыларын тексеру жүргізудегі бағалау мақсатын көрсетіңіз

11 / 20

11. Өзгелерден қарағанда өзінің оқуының қалай жүретінін жақсы білетін және реттей алатын оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем

12 / 20

12. Сабақты зерттеу (Lesson study) үдерісінде топ мүшелерінің зерттеу

13 / 20

13. Оқушының өз мақсаты мен тапсырмаларын білу, түсіну және бағалауды қамтитын метатануды өлшеу құрылымы

14 / 20

14. Сыртқы әлемге тұрақтап қалма, ол өткінші – деген

15 / 20

15. Іс-әрекеттегі зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының мазмұны

16 / 20

16. Сабақты зерттеу тәсілінің аясын зерттеу сабағын жоспарлауда ерекше мән беріледі

17 / 20

17. Компьютерлік бағдарламалауда құжаттарды ашу және мұрағаттау үдерістерін білуді қамтитын білім саласы

18 / 20

18. Оқушыға тапсырманы  орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрса да, тапсырманы орындай алмауы (Дж. Флейвелл)

19 / 20

19. Қара жәшік ішіндегі жұмыс

20 / 20

20. Жабық сұрақтардың балама атауы

Your score is

The average score is 66%

0%


Тестте қателіктер тапсаңыз почтаға жазуыңызды сұраймыз: bilimgerkz@mail.ru

11-нұсқа

/20
171

Оқыту әдістемесі. 11-нұсқа

1 / 20

1. Сабақты зерттеу `(Lesson study) тәсілінде зерттеу сабағы аяқталғаннан кейін жүзеге асыратын белгіленген құрылымы бойынша кезеңдердің бірі:

2 / 20

2.

Білім мазмұнын анықтайтын нормативті құжаттар?

3 / 20

3. Ауызша және жазбаша тексеру, практикалық жұмыстар?

4 / 20

4. Педагогикаға «білім беру» алғаш рет енгізген ғалым?

5 / 20

5. Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты 75% есте сақтауына көмектесетін тәсіл?

6 / 20

6. Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты 75% есте сақтауына көмектесетін тәсіл?

7 / 20

7. Оқудағы кедергілерді анықтау үшін өзіндік түзетуден кейін тест қайталап өткізудегі бағалау мақсатын көрсетіңіз

8 / 20

8. Жалпы білім беруші мекемелердің білім стандарты неше бөліктен құралады?

9 / 20

9. Қайта жаңғыртуды материалдың негізгі мазмұнын жеткізумен байланыстыратын ес түрі?

10 / 20

10. Ғылыми педагогикалық зерттеулердің  эмпирикалық әдіс-түрлері ?

11 / 20

11. Оқу қабілетіне әсер ететін сыртқы фактор?

12 / 20

12. Оқушыда диалог арқылы артады?

13 / 20

13. Бастан кешкен тәжірибе, әлеуметтік қарым-қатынастар, құндылықтар, амал тәсілдер мен ұстанымдарының кешенді үйлесім табуы

14 / 20

14. Оқушылардың анағұрлым толық жауап беруіне, өз идеяларын дамытуына көмектесетін сұрақ  тәсілі?

15 / 20

15. Ұзақ мерзімді жады компоненттерінің бірі?

16 / 20

16. Өз ойын, өз пікірін, көзқарасын жазу

17 / 20

17. Оқуды бағалаудың мақсаты?

18 / 20

18. Арнайы қабілеттің жоғары деңгейі

19 / 20

19. Модульдік оқыту бөлімі тұрады?

20 / 20

20. «Ұлы дидактика» еңбегінің авторы?

Your score is

The average score is 71%

0%


Тестте қателіктер тапсаңыз почтаға жазуыңызды сұраймыз: bilimgerkz@mail.ru

12-нұсқа

/20
150

Оқыту әдістемесі. 12-нұсқа

1 / 20

1. Дарынды және талантты балаларды анықтауда жоспарлауға көп уақыт жұмсап, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алумен ерекшеленетін оқушының өлшемі

2 / 20

2. Дарынды және талантты оқушылардың «Жаңа идеяларға сынақ жүргізуге және қателесуге тәуекел етуге дайын» деген сипаттамасының санаты

3 / 20

3. «Балалар өздерінің сеніміне, біліміне сүйеніп  пайымдау жасай алады» деген түсініккке негізделген оқыту ортасы

4 / 20

4. Бала конвенциясы енген қай жылы?

5 / 20

5. Иерахия авторы

6 / 20

6. Л.Выготский бойынша оқушылар өздерінің «Жақын арадағы даму аймағында» жұмыс істегенде жақсаратын үдеріс

7 / 20

7. Тірек сигналдары арқылы перспективалық жеделдете оқыту-оза оқыту технологиясы авторы

8 / 20

8. Формативті және суммативті бағалау

9 / 20

9. Тәрбие принциптеріне жатпайтын түсінік

10 / 20

10. Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі факторлардың бірі

11 / 20

11. Дамыта оқыту технологиясын ұсынған ғалым

12 / 20

12. Білім беру моделі оқушының диалог құру нəтижесінде білім алады деп жорамалдаған ғалым

13 / 20

13. Оқушының қызмет белсенділігін қамтамасыз ететін:

14 / 20

14. Оқушылар талқылау кезінде «мүмкін», «егер», «бәлкім» деген сияқты сөздерді қолданып, өз идеясын дәлелдеу үшін «сондықтан» деген сөздерді пайдаланылатын әңгіме түрі

15 / 20

15. Оқушылар мен мұғалімдерге білім, түсіну және дағды туралы хабар беруді көздейтін бағалау мақсаты

16 / 20

16. Оқушыға іс әрекеттің психологиялық жағынан әсер етушы функциясы

17 / 20

17. Педагогика алғаш қай мемлекетте пайда болды?

18 / 20

18. Педагогика ең алғаш қай мемлекетте оқытылды?

19 / 20

19. Оқытудың сөздік әдісі:

20 / 20

20. Педагогика нені зерттейтін ғылым?

Your score is

The average score is 69%

0%


Тестте қателіктер тапсаңыз почтаға жазуыңызды сұраймыз: bilimgerkz@mail.ru

13-нұсқа

/20
152

Оқыту әдістемесі. 13-нұсқа

1 / 20

1. Технологиялардың негізгі аспектілеріне жататындар:

2 / 20

2. Ұжымдық-шығармашылық әдісіне жататын:

3 / 20

3. Адам өмірінің материалдық –тұрмыстық жағдайы, оның ең жақын әлеуметтік ортасы (жанұя, мектеп, ұжым ) келесі факторға жатады:

4 / 20

4. Ғылыми дүниеге көзқарастыруды барлық көлемі және тереңдігі бойынша мақсатты бағытталған жұмысы мына жасқа әкеледі:

5 / 20

5. Сол немесе өзге де табиғи және қоғамдық құбылыстарды түсіндірумен байланысты, осы құбылыстарға өзінің қатынасын анықтаудағы адамның субъектитві қорытындысы.

6 / 20

6. Тәрбиенің мақсаты:

7 / 20

7. Инклюзивті білім беру саясаты үшін қандай халықаралық құжаттар жарияланды

8 / 20

8. Оқыту принципінің негізін құрайды.

9 / 20

9. Пәндік әдістемелік бірлестік

10 / 20

10. Зерттелетін объект туралы нақты деректер алу үшін қолданылатын педагогикалық құбылыстарды мақсатты түрде қабылдау:

11 / 20

11. Педагогикалық қарым-қатынастың либералдық (бетімен жіберушілік) стилі:

12 / 20

12. Мұғалім қандай белгісіне қарап сабақтың типін және құрылымын анықтайды:

13 / 20

13. Тәрбие процесі

14 / 20

14. Педагогикалық кеңестің мәжілісінде қарастырылмайтын мәселелер:

15 / 20

15. Оқушының тәрбиесіндегі іс-әрекеттің орны:

16 / 20

16. Тәрбие әдісі ретіндегі жаттығу мәні мынада:

17 / 20

17. Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекеті сапасының шешуші көрсеткіші не болып табылады:

18 / 20

18. Оқытудың мазмұны

19 / 20

19. Сынып жетекшісінің іс-әрекетінің міндеттері:

20 / 20

20. Оқу мерзімі мен орнына, оқушылардың санына байланысты оқу процесін ұйымдастырудың сыртқы көрінісі:

Your score is

The average score is 63%

0%


Тестте қателіктер тапсаңыз почтаға жазуыңызды сұраймыз: bilimgerkz@mail.ru

14-нұсқа

/20
155

Оқыту әдістемесі. 14-нұсқа

1 / 20

1. Қай ғалым тәрбиенің мақсты – джетльменді - адамды қалыптастыру, «өз ісін алдын ала ойланып және саналы орындай алатын»:

2 / 20

2. Жеке тұлға:

3 / 20

3. Мектеп оқу ісі меңгерушісінің міндетіне жатпайды:

4 / 20

4. Әлеуметті жетілуді қандай сапалар сипаттайды:

5 / 20

5. Тәрбие берудің тұтастығын қамтамасыз ету:

6 / 20

6. Оқыту процесінің компоненті:

7 / 20

7. Қандай белгілері бойынша тәрбие түрлері жіктеледі: авторитарлы тәрбие, либеральды тәрбие, демократиялық тәрбие:

8 / 20

8. Сананы қалыптастыру әдісі:

9 / 20

9. Даму барысында адамда:

10 / 20

10. Қазіргі кезеңдегі жаңашыл педагогтар- бұл:

11 / 20

11. Ғылыми білімнің басты құрамдас бөлігі?

12 / 20

12. Модуль мақсатқа орайластырылған оқу мазмұны мен оны меңгеру жолдарын біріктірген?

13 / 20

13. Педагогиканы оқытудағы практикалық әдістер тобына жатады?

14 / 20

14. Кіші жастағы балалар дәл өзін қоршаған ортамен және адамдармен әрекеттесу кезінде оқу және даму жүзеге асады деп қарастырған оқу тәсілі?

15 / 20

15. Топтық жұмысты әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанымен, мұқият бағалау жүргізілген әңгіме түрі?

16 / 20

16. Оқу пәнінің әдістемесі?

17 / 20

17. Педагогиканың негізгі категориясы?

18 / 20

18. Оқу материалын ойластырған сұрақтар жүйесі арқылы игеруге бағытталған оқытудың диалогтік әдісі?

19 / 20

19. Мектептің әдістемелік жұмысын ұйымдастыру жұмысы?

20 / 20

20. Қоршаған ортаны сақтауға тәрбиелеу?

Your score is

The average score is 68%

0%


Тестте қателіктер тапсаңыз почтаға жазуыңызды сұраймыз: bilimgerkz@mail.ru

15-нұсқа

/20
145

Оқыту әдістемесі. 15-нұсқа

1 / 20

1. Мұғалім іс-әрекетінің нәтижелілігі

2 / 20

2. Сабақтың жоспарын кұрастырудың негізі:

3 / 20

3.

Әдістемелік, тәрбиешілік,зерттеушілік, кәсіптік-адамгершілік,басқара білу мәдениеті

4 / 20

4. Диалог барысында әркімнің идеясы құнды деп саналып, мұқият бағалаудан өтетін әңгіменін түрі

5 / 20

5. Дарынды және талантты балаларды анықтауда «өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін балаларда көрініс табатын ерекшелік

6 / 20

6. Құрылымдалған ортадағы оқушылардың білім алу үдерісі ретінде тәжірибелік қоғамдастыктарға қатысуды зерттеген ғылыми бағыт

7 / 20

7.

Оқушының білім алуын қолдау үшін койылатын сынақтан өткі сұрағы

8 / 20

8. М.Чиксентмихайдың «өзіндік мақсат» сызбасы бойынша дағдысы төмен оқушыға жоғары міндет коюдың нәтижесі

9 / 20

9.

Оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау оқушыға мүмкіндік береді

10 / 20

10.

Жаттап алынған білімді анықтауға арналған сұрақ

11 / 20

11. Білімнің педагогикалық аспектісі

12 / 20

12. М.Чиксеытмихайдың «өзіндік мақсат» сызбасы бойынша дағдысы жоғары оқушыға төмен міндет қоюдын нәтижесі

13 / 20

13. Өткен материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелеу мақсатын көздейтін қарапайым сұрақ

14 / 20

14. Интернет қолдануда мұғалімнің ең маңызды міндеті

15 / 20

15. Оқу үшін бағалаудың мақсатын көрсетіңіз

16 / 20

16. «Қара жәшік» ішіндегі жұмыс

17 / 20

17. Дарынды және талантты оқушыларды ынталандырып және әлеуетін  дамытатын тиімді тәсілдер

18 / 20

18. Сабақты зерттеу тәсілін жоспарлау барысындағы «зерттелінетін» оқушылар санаты

19 / 20

19. Toп мушелерінін сабақты зерттеу барысында оқушылардың оқу үдерісін зерделеу мақсаты

20 / 20

20. Баламалы шарттардың және іс-әрекет жоспарларынын болжамды шынайы әсерлерін көрсету үшін қолданылады

Your score is

The average score is 66%

0%


Тестте қателіктер тапсаңыз почтаға жазуыңызды сұраймыз: bilimgerkz@mail.ru

16-нұсқа

/20
170

Оқыту әдістемесі. 16-нұсқа

1 / 20

1. Кохлберг бойынша моральдік пайымдаудың екінпіі деңгейі

2 / 20

2. Бағалаудын барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Қадағалау» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті

3 / 20

3. Бағалау мақсатында жүргізілген кадағалау нәтижелерінің интерпретациясы

4 / 20

4. Бағалаудын барлык түрлеріне тән үш сипаттама бар.«Интерпретация» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті

5 / 20

5. Ең үздік оқушыларды аныктаудағы икемділік сенімді өлшемінің сипаттамасы

6 / 20

6. Оқытудың жаңа тәсілдерін әзірлеуде мұғалімдердің жаңа бастамасьтн жинақтауды көздейтін сабакты зерттеу тәсілінің түйінді сипаты

7 / 20

7. Сабақты зерттеу үдерісінде білім сапасын арттыратын белгілі бір тәсілді дамыту жолын анықтау үшін зерделенеді

8 / 20

8. Экологиялық тәрбиенің мақсаты

9 / 20

9. Эстетикалық тәрбиенің құралдары

10 / 20

10. Тәрбиенің мақсаты

11 / 20

11. Оқулыққа қойылатын негізгі талап:

12 / 20

12.

Білім мазмұнын іріктеудің тәуелділігі

13 / 20

13.

Тұлғаның өмір жолында өзін-өзі дамытуына, мүмкіншіліктеріне жете білуіне бағытталған тұтас процесс

14 / 20

14. Қайта-қайта орындалатын практикалық әрекетке машықтану:

15 / 20

15. Мұғалімнің озық педагогикалык тәжірибесінің жай тәжірибеден артықшылығы

16 / 20

16. Мұғалімнің сабакқа дайындығынын бірінші кезеңі

17 / 20

17. Бақылаудың дидактикалық процестің барлық кезеңінде жүруін талап ететін  принцип:

18 / 20

18. Ауызша тексеру, жазбаша тексеру, практикалық жұмыстар:

19 / 20

19. Мұғалімге ағымдагы сабакты талдауға және қадағалауға негіз болатын педагогикалык іскерлік

20 / 20

20. Бағалау – :

Your score is

The average score is 63%

0%


Тестте қателіктер тапсаңыз почтаға жазуыңызды сұраймыз: bilimgerkz@mail.ru

17-нұсқа

/20
116

Оқыту әдістемесі. 17-нұсқа

1 / 20

1. Мұғалімнің көзқарасы, қабылданған шешімінің және іс-әрекетінің негізі

2 / 20

2. Білім мазмұнының компоненттік құрамы

3 / 20

3. Ми қызметі арқылы қатысушылар қиын мәселеге көңіл аударып, өздерінің идеяларын айтып, оның шешу жолдарын қарастырады

4 / 20

4. Бәсекелестікке құрылғандықтан, топ ортақ шешімге келе алмайтын әңгіме түрі?

5 / 20

5. Баяндаудың монологтік формасы:

6 / 20

6. Сабақтың дидактиқалық талабы

7 / 20

7. Баланың іс әркетін белгілі бағытқа бейімдеу:

8 / 20

8. Мұғалімнің білім берудегі негізгі іс-әрекеті

9 / 20

9. Оқулықтағы материал баланың рухани өміріне, ақыл- ойына, шығармашылығына әсер етеді

10 / 20

10. Сабақтағы тілдік тәжірибенің бір түрі

11 / 20

11. Сократ әдісі деп атайтын әдіс

12 / 20

12. Материалдық заттар жасауға, оларды сақтауға, көбейтуге бағытталған іс-әрекет

13 / 20

13. Сөздік әдістер тобына жататын әдістердің бірі

14 / 20

14. Тұлғаның рухани-адамгершілік және этикалық ұстанымдарын, адамгершілік қасиеттерін және көзқарастарын қалыптастыруға бағытталады

15 / 20

15. Мектеп басшылығының өкілдері немесе тәжірибелі әріптес-ұстаздар жүргізеді

16 / 20

16. Педагогикаға алғаш білім беру ұғымын енгізген ғалым?

17 / 20

17. Топ мүшелерінің сабақты зерттеу барысында оқушылардың оқу үдерісін зерделеу мақсаты

18 / 20

18. Жеке жұмысты ұйымдастырудың нәтижелі түрі

19 / 20

19. Біртұтас педагогикалық үдеріс теориясының негізін салушы қазақстандық ғалым?

20 / 20

20. Білім алушылардың дағдыларының даму дәрежесін бағалауға мүмкіндік береді

Your score is

The average score is 70%

0%


Тестте қателіктер тапсаңыз почтаға жазуыңызды сұраймыз: bilimgerkz@mail.ru

18-нұсқа

/20
126

Оқыту әдістемесі. 18-нұсқа

1 / 20

1. Кәсіптік білім беру бағдарламаларын игеруге дайындау:

2 / 20

2. Оқудағы қарым қатынасты  бір сарындылықтан арылтып, оқушының білім алуын алға жылжытатын белсенді әрекет

3 / 20

3. Мұғалімнің сыныптағы оқу үдерісінің тиімділігін айқындауына қажет факторлардың бірін көрсетіңіз?

4 / 20

4. Ойдың маңызды, оқу материалдарына тоқталуы,оларды ойда сақтау керек жерде қолдана білу

5 / 20

5. «Тәрбиеге жетекші» еңбегінің авторы

6 / 20

6. Мақсатты әлеуметтік маңызды іс әрекет негізіндегі оқушылар бірлестігін ұйымдастыру формасы:

7 / 20

7. Белгілі бір сызба арқылы жүргізіледі және ол бақылап зерттеудің міндеттеріне қарай өзгеріп отырады

8 / 20

8. Оқыту мазмұнындағы, тәсіліндегі жүйені бұзбау принципі

9 / 20

9. Мұғалімнің оқыту туралы көзқарасының қалыптасуына зор ықпал ететін және іс-әрекетке бейімділігіне байланысты құндылығы

10 / 20

10. Тапсырманы орындау барысында оқушыға бағдар беріп отыратын сұрақ қою тәсілі:

11 / 20

11. Оқытуға қойылатын талаптардың бастапқы белгілі жүйесі

12 / 20

12. Оқыту терориясы

13 / 20

13. Оқушылардың танымдық және әлеуметтік белсенділіктерін арттырады

14 / 20

14. Тәрбиелеумен оқыту процессін жетілдіру қажеттілігіне байланысты туындаған:

15 / 20

15. Оқушының өзекті даму деңгейі (Л.Выготский)

16 / 20

16. Сұрақ қойылғаннан кейінгі кідіріспен қатар, оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау қажеттігі

17 / 20

17. Оқытудың көрнекілік принципі

18 / 20

18. Оқытудың машықтық әдістері

19 / 20

19. Оқушылардың оқу материалын тек жаттап қана қоймай , олардың мән мағынасын терең түсінуін қамтамасыз ету шартын талап ететін принцип

20 / 20

20. Сабақтың шынайы құндылығы:

Your score is

The average score is 62%

0%


Тестте қателіктер тапсаңыз почтаға жазуыңызды сұраймыз: bilimgerkz@mail.ru

комментария 4

  1. Бастауыш педагогика

  2. 20 сурактын 19на дурыс жауап бердим, керемет натеже

  3. Гульвира:

    Керемет

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *