- Bilimger · 12 июня, 2024 Рубрика: Педагогика /20 1374 Педагогика. 1-нұсқа 1 / 20 1. Білім беру саласындағы біздің мақсатымызды анықтайтын болжам A) Өлшем B) Оқу сапасы C) Дәлел D) Әсер E) Талқылау 2 / 20 2. Метатануды анықтайды … A) Реттеу, оқу, ойлау B) Ойлау, қатесін танып-білу, ойларды реттеу C) Білу, жазу, қабылдау D) Нәтижелеу, сезіну, ойлау E) Тану, көру, оқу 3 / 20 3. Оқушының өзекті даму деңгейі мен үлкендердің басшылығымен, жолдастарымен шешкен міндеттер арқылы анықталатын болжамды деңгей арасындағы қашықтық A) Жақын арадағы даму B) Жақын арадағы даму аймағы C) Болжам аймағы D) Үлкендер қарым-қатынасы E) Өзекті даму деңгейі 4 / 20 4. Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға — A) Оқушы B) Ұстаз, оқушы C) Ғалым D) Ұстаз E) Директор 5 / 20 5. Альма не себептен өзінің білімін көрсетерде қиналады? A) сенімсіздігінен B) жауапкершілігінің жоқтығынан C) сабақты оқымағанынан D) сабаққа қатыспағандығынан E) озбырлық көргеннен 6 / 20 6. «Дескриптор» ұғымының мәні - A) оқу мақсатының нақты тұжырымы B) тарау немесе модуль бойынша бақылау жұмысына қойылған бағалар C) оқушы өзінің жетістіктері D) біліміндегі олқылықтар туралы ақпарат алатын кері байланыстың функциясын атқаратын, ағымдағы бағалар E) нақты ұпайдың жетістік деңгейі туралы түсіндірме 7 / 20 7. «Алты ойлау қалпағы» стратегиясының авторы A) Маслоу B) Эдвард де Боно C) Марта Бронсон D) Флейвелл E) Истомина 8 / 20 8. «Ақ ойлау қалпағы» нені білдіреді? A) белгілі немесе қажетті ақпаратқа назар аудару B) «әзәзілдің қорғаушысы» немесе неліктен кейбір тетіктер дұрыс істемейді? C) сезімді, болжамды және ішкі түйсікті D) креативтілік, мүмкіндіктер, балама және жаңа идеялар E) ойлау үдерісін басқару 9 / 20 9. Оқушылар достық орнатуға, өзге адамдармен бірлесіп жұмыс істеуге , ересектердің көмегінсіз мәселені шешіп үйрену өзін-өзі реттеудің түріне жатады A) эмоциялық өзін-өзі реттеу B) когнитивті C) әлеуметтік D) ынталандырушылық E) эмоциялық және әлеуметтік 10 / 20 10. Аффект ұғымын анықтайды A) қысқа уақытқа созылатын эмоционалды реакция B) ұзақ уақытқа созылатын, шектен тыс реакция C) қысқа уақытқа созылатын, қатты өтетін жағымды эмоционалды реакция D) адамдардың тәртіпсіз, истерикалық, ұнамсыз өздері бақылай алмайтын сезімдері E) қысқа уақытқа созылатын, қатты өтетін реакция 11 / 20 11. Оқудың үш стратегияларын атап көрсеткен ғалым A) Рубин B) Чамот C) Оксфорд D) Р.Эмилия E) О. Милла 12 / 20 12. Баланы оқыту «сыртқы реттеу», «өзіндік реттеу» ілгерілеу үрдісінің авторы A) М.Монтесори B) Р.Эмилия C) Кински D) Бич E) Флейвелл 13 / 20 13. Формативтік және жиынтық бағалау мақсаты арасындағы айырмашылық ...... жылдан бастап белгіленген, бірақ берілген екі терминнің мәнін нақты анықталмаған. A) 1998 B) 1960 C) 2000 D) 1940 E) 1985 14 / 20 14. Дарын, қабілет және әлеуеттік шаманы толық көрсете білу- A) Өзін құрметтей білу B) Өзін түсіне білу C) Өзін-өзі таныта білу D) Өзіне сене білу E) Өзіне сенбеу 15 / 20 15. Ынтаның иерархиялық моделін әзірлеген ғалым - A) Р.Стернберг B) М.Жұмабаев C) Пиаже D) Дж.Хетти E) А.Маслоу 16 / 20 16. Көрінбейтін оқудың негізін қалаған - A) Пиаже B) Джон Хэтти C) Роджерс D) Выготский E) Монтессори 17 / 20 17. «Үштік модельді» ұсынушы - A) Дж.Пиаже B) Монтессори C) Блум D) Р.Стернберг E) Л.Выготский 18 / 20 18. Ойлауды дамыту туралы теория авторы - A) Маслоу B) Роджерс C) Пиаже D) Л.Выготский E) М.Монтессорий 19 / 20 19. «Мұғалімнің үш көмекшісі» ілімінің негізін салушы - A) Шульман B) Роджерс C) Пажарес D) Выготский E) Блум 20 / 20 20. Мұғалімнің ұстанымы - A) Іс-әрекет, білім, нәтиже B) Көзқарас, пікір C) Көзқарас, шешім, іс-әрекет D) Шешім, ұсыныс, іс-әрекет E) Пікір, шешім, көзқарас Сіз жинаған баллЖалпы барлығы 50% 0% Қайта бастау Смотреть отзыв Отправить отзыв /20 544 Педагогика 2-нұсқа 1 / 20 1. 800 мета-анализдің синтезін жасаған ғалым - A) Иван Снук B) Джон Кларк C) Джон Хэтти D) Джон О Нил E) Джонсон 2 / 20 2. Зерттеушілік синтез дегеніміз - A) түбегейлі шешім қабылдауға мүмкіндік беретін, қолда бар шынайы нақты деректердің жүйелі қорытындысы. B) өз құрамына нормалар мен талаптарды жүйелі әдістерді қолдану, мәліметтерді жинау нәтижелері C) ол екі ауыспалының орташа арифметикалық мәнінің кейіннен стандарттық ауытқуға бөлінуін қамтиды D) әсердің мөлшерін анықтау болып табылады 3 / 20 3. Мінсіз оқушының қасиеттері - A) шығармашыл,тәрбиелі B) бәсекеге қабілетті,өткір ойлы C) білімқұмар, белсенді, мақсатқа бағытталған D) барлық жауап дұрыс 4 / 20 4. 1956 жылы Блум әзірлеген ойлау ұшбұрышы мен ойлау дағдылары - A) бағалау,жинақтау B) білу, қолдау C) түсіну, талдау D) барлық жауап дұрыс 5 / 20 5. Сананың неше әдеті бар? A) 10 B) 15 C) 16 D) 13 6 / 20 6. Таксономия дегеніміз - A) орналасу, құрылыс, тәртіп, заң B) мақсат, қағидалар, тәртіп, құрылыс C) орналасу, мақсат, заң, қағидалар D) құндылық, нәтиже, тәртіп, заң 7 / 20 7. Білім алуды үйретудің қозғаушы күші - A) Жады B) Ойлау C) Мнемоника D) Метатану 8 / 20 8. Джон Дьюи мен Дональд Шонның еңбектерінен туған ұғым - A) Техникалық ұтымдылық B) Іс барысындағы толғаныс C) Іс-әрекеттен кейінгі толғаныс D) Рефлективтік практик 9 / 20 9. Оқушының қажеттілігін қанағаттандыру үшін маршрут картасын жасаған Рейчел Футо өмір ойы оқудың бес қағидатын сақтады: A) Түсіну, қолдану,талдау, жинақтау, бағалау,рефлексия B) Дайындық, тапқырлық,икемділік, жауапкершілік,рефлексия C) Дайындық, тапқырлық,икемділік, жауапкершілік,бағалау D) Міндеттеме,сұрақтар мен жауаптар, деректерді талдау, түзету сұрақтары, тәжірибе 10 / 20 10. Нейроғылыми зерттеулер анықтағандай есте сақтау жадылары - A) Мәңгі есте сақтау жадысы B) Қысқа мерзімді жұмыс жадысы C) Ұзақ мерзімді жұмыс жадысы D) Қысқа және ұзақ мерзімді жұмыс жадысы 11 / 20 11. Шульманның «үш көмекші» деп атаған қасиеттері: A) Білім, білік, дағды B) Шешім, көзқарас, сенім C) Теория, практика, нәтиже D) Бас, қол, жүрек 12 / 20 12. Зерттеушілер мұғалімнің бойындағы қандай құндылықты бәрінен жоғары қойып отыр? A) Құзырлылық B) Біліктілік C) Сенім D) Шешім қабылдауы 13 / 20 13. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқу модулі білім берудің тағы қай модулімен сәйкес - A) Білім беру мен оқытудың жаңа тәсілдері және Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау B) Білім беру мен оқытудың жаңа тәсілдері және білім беруді басқару C) Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау және сыни тұрғыдан ойлау D) Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау және талантты, дарынды балалармен жұмыс 14 / 20 14. Дж. Хэтти енгізген тәсіл: A) Сыни тұрғыдан ойлау тәсілі B) Сындарлы теориялық оқытуға негізделген тәсіл C) Сенімге негізделген тәсіл D) Табысты оқуға негізделген тәсіл 15 / 20 15. Блумның білім игеруге бағытталған алты қадамы - A) бағалау, қолдану, қадағалау, ілім, түсіну, біліу B) білу, түсіну, талдау, ойлау, сезіну, бақылау C) білу, жинақтау, талдау, қолдану, бақылау, бағала D) білу, түсіну, қолдау, талдау, жинақтау, бағалау 16 / 20 16. Оқытудың қосалқы құралдары туралы білім - A) Білімдердің технологиялық аспектісі B) Білімдердің педагогикалық аспектісі C) Мазмұндық білім аспектісі D) Технологиялық білімдер 17 / 20 17. Тұлғаның өзін-өзі тануы және өз когнитивтік үдерістері мен стратегиясын қарастыру: A) Метатаным B) Метасана C) Мнемоника 18 / 20 18. Мұғалімдер ұсынатын интерактивті мүмкіндіктерді сипаттау үшін қолданылатын метафора: A) Көпіршелер B) Кейс стадия C) Интерпретация D) Мнемоника 19 / 20 19. Ең үздік оқушыларды анықтайтын сенімді өлшемдерді зерттеулер нәтижесінде негіздеген - A) Выготский B) Катц C) Фриман D) Фишер 20 / 20 20. «Мен» тұжырымдамасының авторы және білім берудің қисын мен интуиция, зияткерлік пен сезімді қамтитыны туралы идеяны өрбітуші - A) К.Роджерс B) А.Маслоу C) Вагнер D) Гарднер Сіз жинаған баллЖалпы барлығы 52% 0% Қайта бастау /20 18 Бұл нұсқаны ашу ақылыТөменде шарттарымен танысыңыз Имя пользователя или email Пароль Запомнить меня /20 11 Вы должны войти, чтобы пройти эту викторину. Имя пользователя или email Пароль Запомнить меня /20 10 Вы должны войти, чтобы пройти эту викторину. Имя пользователя или email Пароль Запомнить меня /20 6 Вы должны войти, чтобы пройти эту викторину. Имя пользователя или email Пароль Запомнить меня /20 5 Вы должны войти, чтобы пройти эту викторину. Имя пользователя или email Пароль Запомнить меня /20 4 Вы должны войти, чтобы пройти эту викторину. Имя пользователя или email Пароль Запомнить меня /20 4 Вы должны войти, чтобы пройти эту викторину. /20 72 Балабақша 1 / 20 1. Ортаңғы 3 жастан 4 жасқа дейін тобында «Әлеумет білім беру» саласы бойынша әлеуметтік дағдылар A) қарым–қатынас мәдениеті, тілдің грамматикалық құрылымы, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті, сөздік қор, байланыстырып сөйлеу дағдылары B) мәдени мінез-құлық дағдылар ересектермен құрдастарымен өзара әрекет адамгершілік нормалары туралы түсінік C) жақын және айналасындағы адамдарға қарапайым қамқорлық танытады D) музыкалық іс-әрекет,өнімді іс әрекет қоршаған ортаны эстетикалық қабылдау E) адамгершілік нормалары мен қоғамда өзін-өзі ұстау қағидаларын сақтайды 2 / 20 2. Ортаңғы 3 жастан 4 жасқа дейін тобында II-жарты жылдықта «Әлеумет білім беру» саласы бойынша балалардың еңбек әрекетінің түрлері A) көмекшіге ыдысаяқ жууға көмектесу B) балалардың ересектердің еңбегін бақылау негізінде ойын әрекетіне ынталандыру C) өлі табиғат обьектілері туралы білімдерін кеңейту D) желімді сүлгіні қолдана білу E) құрылыс бөлшектерін атайды, оларды құрылымдық қасиеттерін ескере отырып, пайдаланады 3 / 20 3. Кіші топта 2 жастан 3 жасқа дейін тобында II-жартыжылдықта «Әлеумет білім беру» саласы бойынша балалардың еңбек әрекетінің түрлері A) көмекшіге ыдыс аяқ жууға көмектесу B) қыс мезгілінде аула қарын тазалату,балалар еңбегін бақылау C) балалардың ересектердің еңбегін бақылау негізінде ойын әрекетіне ынталандыру D) ағаш бұтақтарын жинату, ауыр еңбек түріне бейімдеу қоршаған ортаны тану E) бормен асфальтқа таяқпен құмға сурет салу 4 / 20 4. Ересек топ балаларымен бақылауға алатын тақырыпты таңдау A) Адам және жануарлардың дене мүшелері B) Қауыздағы алтын балық C) Ғажайып қапшық D) Күзгі табиғаттағы өзгерістер E) Бөлме өсімдіктері 5 / 20 5. Қарындаш, фломастер, гуашь және ермексаздың көмегімен ұқсас бейнелерді жасайды A) 5-6 жас B) 4 жас C) 3-5 жас D) 1-3 жас E) 1-2 жас 6 / 20 6. Уақытты бағдарлау, кеңістікті бағдарлау A) математикалық сауаттылық B) ҰОІӘ тақырыбы C) сабақтың түрі D) математика негіздерінің мазмұны E) сабақтың тақырыбы 7 / 20 7. Ауылшаруашылық қызметкерлері не әкелді дидактикалық ойынын ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде қолдану A) математикалық негізінде B) қоршаған орта C) тіл дамыту D) көркем әдебиет E) дене шынықтыру 8 / 20 8. 5 жастан 6 жасқа дейінгі балалардың қатынас мәдениетінің қалыптасуы A) өз ойларын толық жеткізеді B) құрдастарымен байланысқа түсе алады C) сұрақтарға жауап береді D) қоғамдық орындардағы тәртіп ережелерін біледі және оларды сақтайды E) ересектерді Сіз деп атайды 9 / 20 9. Құрастыру іс-әрекетінің түрлері A) көрсету арқылы құрастыру B) әңгімелеу арқылы құрастыру C) арнайы үлгі бойынша құрастыру D) түсіндіру арқылы құрастыру E) сипаттама арқылы құрастыру 10 / 20 10. Қимылды жетілдіретін ойындар 2 жас - 3 жас A) қолғап B) шұбар тауық C) жаңбыр жауды D) қояндар E) қуыршақ серуендеп жүр 11 / 20 11. Жаттығуларды орындау барысында балаларды ұйымдастырудың топтық тәсілі орындалады A) МАД B) Ересек топ C) Ортаңғы топ D) Кіші топ E) Ерте жас топ 12 / 20 12. Мектепалды тобында 5 жастан 6 жасқа дейін «Денсаулық білім беру» саласының базалық мазмұны бойынша қойылатын мақсат A) белсенді қимыл әрекет дағдылары мен денелік өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін қалыптастыружәне дамыту балаларды салауатты өмір салты негіздеріне баулу B) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып, балалардың толыққанды денесін және психикасын дамытатын ағзаны шынықтыратын негізгі қимылдарды дамытатын жағдайлармен қамтамасыз ету C) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып, балалардың қимылдық белсенділігін дамыту және дене жаттығуларын орындауға қызығушылықтарын қалыптастыру D) Баланың денсаулығын сақтау және нығайту дене шынықтыруға қызығушылығын арттыру денсаулық сақтау технологиясын пайдалана отырып қозғалыс біліктері мен дағдыларын қолдануға баулу E) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып,ойындар мен жаттығулар арқылы дене шынықтыруға қызығушылықты қауіпсіз мінез-құлық негіздерін қалыптастыру 13 / 20 13. Кіші топқа 2 жастан 3 жасқа дейін «Денсаулық білім беру» саласының базалық мазмұны бойынша қойылатын мақсат A) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып дене дағдылары мен негізгі қимыл түрлерін қалыптастыру B) баланың денсаулығын сақтау және нығайту дене шынықтыруға қызығушылығын арттыру денсаулық сақтау технологиясын пайдалана отырып қозғалыс біліктері мен дағдыларын қолдануға баулу C) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып, балалардың қимылдық белсенділігін дамыту және дене жаттығуларын орындауға қызығушылықтарын қалыптастыру D) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып, ойындар мен жаттығулар арқылы дене шынықтыруға қызығушылықты қауіпсіз мінез-құлық негіздерін қалыптастыру E) денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып, балалардың толыққанды денесін және психикасын дамытатын ағзаны шынықтыратын негізгі қимылдарды дамытатын жағдайлармен қамтамасыз ету 14 / 20 14. Ортаңғы топта математика негіздерін меңгертуде ақыл-ой әрекеттерінің тәсілдері A) заттарды топтастыру, салыстыру, өлшеу B) ара қашықтықты анықтау, заттарды топтастыру C) сипап, сезу, қимылы мен көру арқылы пішіндерді тексеру D) салыстыру қорытындылау талдау, жасау, байланыстың себеп-салдарын анықтау E) салыстыру, қорытындылау, талдау жасау, байланыстың себеп-салдарын анықтау 15 / 20 15. Мектеп жасына дейінгі ересек тобының ҰОІ-Ә жалпы көлемі A) 9 B) 7 C) 10 D) 17 E) 14 16 / 20 16. Суда шынықтыру шараларын жүргізу A) жетекшінің көмегімен жүзу B) аяқтарын сумен жуу C) ваннада суға түсу D) үстеріне су құю E) беліне дейін дымқылдау 17 / 20 17. Мектепке дейінгі балалардың салауатты өмір салты A) жақсы білім қабылдау B) дұрыс тамақтану C) аурудың алдын алу D) аурудан емделу E) тек ұлттық ойынмен шұғылдану 18 / 20 18. Денсаулық білім беру саласы бойынша ересек 4 жастан 5 жасқа дейін тобындағы A) жеке бас гигиенасының алғашқы дағдыларын меңгерген B) жеке бас гигиенасының қағидаларын біледі және сақтайды C) гигиеналық шараларды өздігінен орындайды D) гигиеналық шаралардың орындау ретін біледі E) ересектердің көмегімен жуынудың киінудің шешінудің қарапайым дағдыларын орындайды 19 / 20 19. Көркем шығарманы тыңдағаннан кейін оны байланысты мәнерлі түрде сипаттау A) әңгіме B) мазмұндау C) өз сөзімен қайталап айту D) сұхбат E) сюжеттік әңгіме 20 / 20 20. Мектепалды 5 жастан 6жасқа дейін тобында тілдің сөздік қорын меңгеру деңгейінің дағдылары A) сөз жасам дағдыларына ие. Заттардың белгілері мен қасиеттерін қолдана отырып, сөздің мағынасын түсіндіре алады B) көрнекі жағдаяттарсыз ақ сөздерді қолданып сөйлеуде етістіктерді белсенді қолдана алады C) сөйлемде антоним синоним қолдана отырып тілдегі сөздің көп мағыналығын түсінеді D) барлық әрекеттерді заттар мен құбылыстарды олардың белгілерін және сапасын атайды E) өзі отбасы мүшелері сүйікті ойыншықтары туралы сұрақтарға жауап бере алады Сіз жинаған балл 0% Қайта бастау Отправить отзыв /20 0 Вы должны войти, чтобы пройти эту викторину. Имя пользователя или email Пароль Запомнить меня