Оқыту әдістемесі. Педагогика 1-нұсқа /20 26 голосов, 4.9 в среднем 6438 Оқыту әдістемесі. 1-нұсқа 1 / 20 1. Білім беру саласындағы біздің мақсатымызды анықтайтын болжам A) Өлшем B) Оқу сапасы C) Дәлел D) Әсер E) Талқылау 2 / 20 2. Метатануды анықтайды … A) Реттеу, оқу, ойлау B) Ойлау, қатесін танып-білу, ойларды реттеу C) Білу, жазу, қабылдау D) Нәтижелеу, сезіну, ойлау E) Тану, көру, оқу 3 / 20 3. Оқушының өзекті даму деңгейі мен үлкендердің басшылығымен, жолдастарымен шешкен міндеттер арқылы анықталатын болжамды деңгей арасындағы қашықтық A) Жақын арадағы даму B) Жақын арадағы даму аймағы C) Болжам аймағы D) Үлкендер қарым-қатынасы E) Өзекті даму деңгейі 4 / 20 4. Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға — A) Оқушы B) Ұстаз, оқушы C) Ғалым D) Ұстаз E) Директор 5 / 20 5. Альма не себептен өзінің білімін көрсетерде қиналады? A) сенімсіздігінен B) жауапкершілігінің жоқтығынан C) сабақты оқымағанынан D) сабаққа қатыспағандығынан E) озбырлық көргеннен 6 / 20 6. «Дескриптор» ұғымының мәні - A) оқу мақсатының нақты тұжырымы B) тарау немесе модуль бойынша бақылау жұмысына қойылған бағалар C) оқушы өзінің жетістіктері D) біліміндегі олқылықтар туралы ақпарат алатын кері байланыстың функциясын атқаратын, ағымдағы бағалар E) нақты ұпайдың жетістік деңгейі туралы түсіндірме 7 / 20 7. «Алты ойлау қалпағы» стратегиясының авторы A) Маслоу B) Эдвард де Боно C) Марта Бронсон D) Флейвелл E) Истомина 8 / 20 8. «Ақ ойлау қалпағы» нені білдіреді? A) белгілі немесе қажетті ақпаратқа назар аудару B) «әзәзілдің қорғаушысы» немесе неліктен кейбір тетіктер дұрыс істемейді? C) сезімді, болжамды және ішкі түйсікті D) креативтілік, мүмкіндіктер, балама және жаңа идеялар E) ойлау үдерісін басқару 9 / 20 9. Оқушылар достық орнатуға, өзге адамдармен бірлесіп жұмыс істеуге , ересектердің көмегінсіз мәселені шешіп үйрену өзін-өзі реттеудің түріне жатады A) эмоциялық өзін-өзі реттеу B) когнитивті C) әлеуметтік D) ынталандырушылық E) эмоциялық және әлеуметтік 10 / 20 10. Аффект ұғымын анықтайды A) қысқа уақытқа созылатын эмоционалды реакция B) ұзақ уақытқа созылатын, шектен тыс реакция C) қысқа уақытқа созылатын, қатты өтетін жағымды эмоционалды реакция D) адамдардың тәртіпсіз, истерикалық, ұнамсыз өздері бақылай алмайтын сезімдері E) қысқа уақытқа созылатын, қатты өтетін реакция 11 / 20 11. Оқудың үш стратегияларын атап көрсеткен ғалым A) Рубин B) Чамот C) Оксфорд D) Р.Эмилия E) О. Милла 12 / 20 12. Баланы оқыту «сыртқы реттеу», «өзіндік реттеу» ілгерілеу үрдісінің авторы A) М.Монтесори B) Р.Эмилия C) Кински D) Бич E) Флейвелл 13 / 20 13. Формативтік және жиынтық бағалау мақсаты арасындағы айырмашылық ...... жылдан бастап белгіленген, бірақ берілген екі терминнің мәнін нақты анықталмаған. A) 1998 B) 1960 C) 2000 D) 1940 E) 1985 14 / 20 14. Дарын, қабілет және әлеуеттік шаманы толық көрсете білу- A) Өзін құрметтей білу B) Өзін түсіне білу C) Өзін-өзі таныта білу D) Өзіне сене білу E) Өзіне сенбеу 15 / 20 15. Ынтаның иерархиялық моделін әзірлеген ғалым - A) Р.Стернберг B) М.Жұмабаев C) Пиаже D) Дж.Хетти E) А.Маслоу 16 / 20 16. Көрінбейтін оқудың негізін қалаған - A) Пиаже B) Джон Хэтти C) Роджерс D) Выготский E) Монтессори 17 / 20 17. «Үштік модельді» ұсынушы - A) Дж.Пиаже B) Монтессори C) Блум D) Р.Стернберг E) Л.Выготский 18 / 20 18. Ойлауды дамыту туралы теория авторы - A) Маслоу B) Роджерс C) Пиаже D) Л.Выготский E) М.Монтессорий 19 / 20 19. «Мұғалімнің үш көмекшісі» ілімінің негізін салушы - A) Шульман B) Роджерс C) Пажарес D) Выготский E) Блум 20 / 20 20. Мұғалімнің ұстанымы - A) Іс-әрекет, білім, нәтиже B) Көзқарас, пікір C) Көзқарас, шешім, іс-әрекет D) Шешім, ұсыныс, іс-әрекет E) Пікір, шешім, көзқарас Your score is 0% Қайта бастау Тестті бағалау 2-нұсқа /20 1521 Оқыту әдістемесі. 2-нұсқа 1 / 20 1. Ең үздік оқушыларды анықтайтын сенімді өлшемдерді зерттеулер нәтижесінде негіздеген - A) Фриман B) Катц C) Выготский D) Фишер 2 / 20 2. Мінсіз оқушының қасиеттері - A) шығармашыл,тәрбиелі B) бәсекеге қабілетті,өткір ойлы C) білімқұмар, белсенді, мақсатқа бағытталған D) барлық жауап дұрыс 3 / 20 3. «Мен» тұжырымдамасының авторы және білім берудің қисын мен интуиция, зияткерлік пен сезімді қамтитыны туралы идеяны өрбітуші - A) Гарднер B) А.Маслоу C) К.Роджерс D) Вагнер 4 / 20 4. Таксономия дегеніміз - A) орналасу, құрылыс, тәртіп, заң B) құндылық, нәтиже, тәртіп, заң C) мақсат, қағидалар, тәртіп, құрылыс D) орналасу, мақсат, заң, қағидалар 5 / 20 5. Тұлғаның өзін-өзі тануы және өз когнитивтік үдерістері мен стратегиясын қарастыру: A) Мнемоника B) Метатаным C) Метасана 6 / 20 6. Мұғалімдер ұсынатын интерактивті мүмкіндіктерді сипаттау үшін қолданылатын метафора: A) Мнемоника B) Интерпретация C) Кейс стадия D) Көпіршелер 7 / 20 7. Оқытудың қосалқы құралдары туралы білім - A) Технологиялық білімдер B) Мазмұндық білім аспектісі C) Білімдердің педагогикалық аспектісі D) Білімдердің технологиялық аспектісі 8 / 20 8. 800 мета-анализдің синтезін жасаған ғалым - A) Иван Снук B) Джон О Нил C) Джон Хэтти D) Джон Кларк E) Джонсон 9 / 20 9. Зерттеушілер мұғалімнің бойындағы қандай құндылықты бәрінен жоғары қойып отыр? A) Біліктілік B) Құзырлылық C) Шешім қабылдауы D) Сенім 10 / 20 10. Білім алуды үйретудің қозғаушы күші - A) Мнемоника B) Жады C) Ойлау D) Метатану 11 / 20 11. Зерттеушілік синтез дегеніміз - A) түбегейлі шешім қабылдауға мүмкіндік беретін, қолда бар шынайы нақты деректердің жүйелі қорытындысы. B) өз құрамына нормалар мен талаптарды жүйелі әдістерді қолдану, мәліметтерді жинау нәтижелері C) әсердің мөлшерін анықтау болып табылады D) ол екі ауыспалының орташа арифметикалық мәнінің кейіннен стандарттық ауытқуға бөлінуін қамтиды 12 / 20 12. Сананың неше әдеті бар? A) 13 B) 15 C) 10 D) 16 13 / 20 13. Дж. Хэтти енгізген тәсіл: A) Сенімге негізделген тәсіл B) Табысты оқуға негізделген тәсіл C) Сындарлы теориялық оқытуға негізделген тәсіл D) Сыни тұрғыдан ойлау тәсілі 14 / 20 14. Джон Дьюи мен Дональд Шонның еңбектерінен туған ұғым - A) Іс-әрекеттен кейінгі толғаныс B) Техникалық ұтымдылық C) Рефлективтік практик D) Іс барысындағы толғаныс 15 / 20 15. Нейроғылыми зерттеулер анықтағандай есте сақтау жадылары - A) Ұзақ мерзімді жұмыс жадысы B) Қысқа және ұзақ мерзімді жұмыс жадысы C) Мәңгі есте сақтау жадысы D) Қысқа мерзімді жұмыс жадысы 16 / 20 16. 1956 жылы Блум әзірлеген ойлау ұшбұрышы мен ойлау дағдылары - A) бағалау,жинақтау B) барлық жауап дұрыс C) білу, қолдау D) түсіну, талдау 17 / 20 17. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқу модулі білім берудің тағы қай модулімен сәйкес - A) Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау және сыни тұрғыдан ойлау B) Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау және талантты, дарынды балалармен жұмыс C) Білім беру мен оқытудың жаңа тәсілдері және білім беруді басқару D) Білім беру мен оқытудың жаңа тәсілдері және Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау 18 / 20 18. Оқушының қажеттілігін қанағаттандыру үшін маршрут картасын жасаған Рейчел Футо өмір ойы оқудың бес қағидатын сақтады: A) Түсіну, қолдану,талдау, жинақтау, бағалау,рефлексия B) Дайындық, тапқырлық,икемділік, жауапкершілік,рефлексия C) Міндеттеме,сұрақтар мен жауаптар, деректерді талдау, түзету сұрақтары, тәжірибе D) Дайындық, тапқырлық,икемділік, жауапкершілік,бағалау 19 / 20 19. Шульманның «үш көмекші» деп атаған қасиеттері: A) Шешім, көзқарас, сенім B) Бас, қол, жүрек C) Теория, практика, нәтиже D) Білім, білік, дағды 20 / 20 20. Блумның білім игеруге бағытталған алты қадамы - A) бағалау, қолдану, қадағалау, ілім, түсіну, біліу B) білу, жинақтау, талдау, қолдану, бақылау, бағала C) білу, түсіну, қолдау, талдау, жинақтау, бағалау D) білу, түсіну, талдау, ойлау, сезіну, бақылау Your score is 0% Қайта бастау 3-нұсқа /20 541 Оқыту әдістемесі. 3-нұсқа 1 / 20 1. Мерсердің зерттеуіне сәйкес, әңгімелесудің түрі - A) Әңгіме дебат B) Топтық әңгіме C) Зерттеушілік әңгіме D) барлығы да дұрыс 2 / 20 2. Оқушының білім алуын қолдау үшін сұрақ қоюдың түрлері - A) түрткі болу, сынақтан өткізу, қайта бағыттау B) тосын және алдын ала әзірленген сұрақтар C) күрделі және қиын сұрақтар D) астарлы сұрақтар және ашық сұрақтар, жабық сұрақтар 3 / 20 3. «Қалай оқу керектігін үйрету» модулінің атауы - A) Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер B) Дарындылықты дамыту C) Оқытуды бағалау D) Жас ерекшеліктерін ескере отыра оқыту 4 / 20 4. Флейвелл бойынша метатануды өлшеудің құрылымы A) өзін оқушы деп білуі B) мақсаттар мен тапсырмаларды білу, түсіну және бағалау C) тапсырманы орындауға қажетті стратегияларды білуі және оның мониторингі. D) бәрі дұрыс 5 / 20 5. Маслоудың қажеттіліктер иерархиясындағы ең жоғары деңгейін белгілеңіз: A) Биологиялық және физиологиялық қажеттіліктер B) Өзін-өзін таныта білу C) Сүйіспеншілік және қарым-қатынасқа деген қажеттілік D) Қауіпсіздікке деген қажеттілік E) Өзін-өзі құрметтеуге деген қажеттілік 6 / 20 6. Әлемдік тәжірибеде қолданылып отырған сындарлы теориялық оқытуға негізделген тәсіл - A) Көрсеткішке негізделген оқыту B) Дәстүрлі оқытудың жетілдірілген түрі C) Оқытудан алынған механикалық түрде есте сақталған мәліметтерді сынақ кезінде ұтымды пайдалана алуы D) Пәнді терең түсіну қабілетін дамыту және алған білімдерін пайдалана алуын қамтамасыз ету 7 / 20 7. Адамдар қалай білім алатынын түсіну: «теориялық экспедициялардың» өн бойында ең ұзақ болатын топ - A) Әлеуметтік психологтар B) Аффективті теоретиктер C) Когнитивті психологтар D) Жоғарыда көрсетілгеннің барлығы да 8 / 20 8. Loci әдісінің қолданылу аясы - A) Есте сақтауды жақсарту үшін B) Оқушыларды топтастыру үшін C) Талдау жасау үшін D) Бағалау үшін 9 / 20 9. Есте сақтаудың тиімді әдісі - A) Жаттау B) Мәтінді бірнеше рет қайталау C) «Нақтылайтын» өңдеу D) «Жөндеу» тәсілі 10 / 20 10. Роберт Стернбергтің анықтама бойынша зияткерлік дегеніміз: A) Білім алудың жаңаша тәсілдері B) Тұлғаның қоршаған орта өзгерістерін жеңе білуі C) Туа біткен дарындылық қасиеттері D) Тұлғаның құзырлығы 11 / 20 11. Райан мен Декидің (2009) «ішкі уәж» деп атаған оқушы қасиеті - A) Мұғалімнің оқушымен қарым-қатынасқа ұмтылуы B) Оқушының ішкі қызығушылығы C) Оқушының өзін-өзі ынталандыра алуы D) Оқушының өзін басқара алуы 12 / 20 12. Мерсердің және Ходжкинсонның (2008 ж.) кейінірек жасаған зерттеуі оқыту үдерісінде диалогтің басты рөлін белгілеу жөніндегі ... бұрынғы жұмысына негізделген. A) Выготскийдің B) Мерсердің C) Пиаженің D) Барнстың 13 / 20 13. Акселерация - A) Оқушының оқу бағдарламасына сай тез дамуы B) Оқушының бағдарламадан тыс қарқынды дамуы C) Дарынды, талантты оқушыларды оқытудың бір әдісі D) Оқушылардың тіл үйренудегі өзгерісі 14 / 20 14. «Мен» тұжырымдамасындағы бір үйлесімдік: A) әлеуметтік B) саяси C) қоғамдық D) табыстылық 15 / 20 15. Аткинсон мен Шифрин қысқа мерзімді есте сақтау адамның жадында негізгі орын қанша сөз пайдаланылады? A) 2500 сөз B) 5200 сөз C) 3000 сөз D) 6000 сөз 16 / 20 16. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту модулі қай модульмен тығыз байланысты? A) Тәрбие мен серуен тәсілдері B) Білім беру мен оқытудағы жаңа тәсілдер C) Еңбекке баулу мен тәрбие тәсілдері D) Жанама білім беру 17 / 20 17. Метатанудың негізгі аспектісі - A) сыни ойлау дағдысы B) өз бетінше жұмыс істеуі және дамуы ниеті C) ережелер мен тәртіпке бағыну D) тақырыптардың мәні мен мазмұнына үңілу 18 / 20 18. Өздігінен реттелетін білім алудың үш элементі келтірілген, қате нұсқасын белгілеңіз - A) Тапсырмамен жұмыс барысында өздігінен бағытталушылығы B) оқушының проблемалар мен мақсаттарды өздігінен айқындауы C) Өзіне баға қоя ала білу білігі D) проблеманы шешу үшін әдіс-тәсілдерді өздігінен таңдауы 19 / 20 19. Сыни тұрғыдан ойлаудың сипаты - A) Пәнге деген сыни көзқарас B) Ойлау туралы ойлану C) Тақырыптың мазмұнына терең үңілу D) Оқушы үніне құлақ асу 20 / 20 20. Сыныпта тіл қаншалықты қолданылса, оқушылардың білім алуына соншалықты әсер ететі деп айтқан ғалым - A) Н.Мерсер B) Литлтон C) Дж.Хетти D) Барнс Your score isThe average score is 64% 0% Қайта бастау Педагогикадан тағы да 30 нұсқа 600 сұрақ бар Ол сұрақтар ақылы. Толық танысу үшін төмендегі батырманы басыңыз: