Оқыту әдістемесі. Педагогика 1-нұсқа /20 24 голосов, 4.9 в среднем 5681 Оқыту әдістемесі. 1-нұсқа 1 / 20 1. Білім беру саласындағы біздің мақсатымызды анықтайтын болжам A) Өлшем B) Оқу сапасы C) Дәлел D) Әсер E) Талқылау 2 / 20 2. Метатануды анықтайды … A) Реттеу, оқу, ойлау B) Ойлау, қатесін танып-білу, ойларды реттеу C) Білу, жазу, қабылдау D) Нәтижелеу, сезіну, ойлау E) Тану, көру, оқу 3 / 20 3. Оқушының өзекті даму деңгейі мен үлкендердің басшылығымен, жолдастарымен шешкен міндеттер арқылы анықталатын болжамды деңгей арасындағы қашықтық A) Жақын арадағы даму B) Жақын арадағы даму аймағы C) Болжам аймағы D) Үлкендер қарым-қатынасы E) Өзекті даму деңгейі 4 / 20 4. Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға — A) Оқушы B) Ұстаз, оқушы C) Ғалым D) Ұстаз E) Директор 5 / 20 5. Альма не себептен өзінің білімін көрсетерде қиналады? A) сенімсіздігінен B) жауапкершілігінің жоқтығынан C) сабақты оқымағанынан D) сабаққа қатыспағандығынан E) озбырлық көргеннен 6 / 20 6. «Дескриптор» ұғымының мәні - A) оқу мақсатының нақты тұжырымы B) тарау немесе модуль бойынша бақылау жұмысына қойылған бағалар C) оқушы өзінің жетістіктері D) біліміндегі олқылықтар туралы ақпарат алатын кері байланыстың функциясын атқаратын, ағымдағы бағалар E) нақты ұпайдың жетістік деңгейі туралы түсіндірме 7 / 20 7. «Алты ойлау қалпағы» стратегиясының авторы A) Маслоу B) Эдвард де Боно C) Марта Бронсон D) Флейвелл E) Истомина 8 / 20 8. «Ақ ойлау қалпағы» нені білдіреді? A) белгілі немесе қажетті ақпаратқа назар аудару B) «әзәзілдің қорғаушысы» немесе неліктен кейбір тетіктер дұрыс істемейді? C) сезімді, болжамды және ішкі түйсікті D) креативтілік, мүмкіндіктер, балама және жаңа идеялар E) ойлау үдерісін басқару 9 / 20 9. Оқушылар достық орнатуға, өзге адамдармен бірлесіп жұмыс істеуге , ересектердің көмегінсіз мәселені шешіп үйрену өзін-өзі реттеудің түріне жатады A) эмоциялық өзін-өзі реттеу B) когнитивті C) әлеуметтік D) ынталандырушылық E) эмоциялық және әлеуметтік 10 / 20 10. Аффект ұғымын анықтайды A) қысқа уақытқа созылатын эмоционалды реакция B) ұзақ уақытқа созылатын, шектен тыс реакция C) қысқа уақытқа созылатын, қатты өтетін жағымды эмоционалды реакция D) адамдардың тәртіпсіз, истерикалық, ұнамсыз өздері бақылай алмайтын сезімдері E) қысқа уақытқа созылатын, қатты өтетін реакция 11 / 20 11. Оқудың үш стратегияларын атап көрсеткен ғалым A) Рубин B) Чамот C) Оксфорд D) Р.Эмилия E) О. Милла 12 / 20 12. Баланы оқыту «сыртқы реттеу», «өзіндік реттеу» ілгерілеу үрдісінің авторы A) М.Монтесори B) Р.Эмилия C) Кински D) Бич E) Флейвелл 13 / 20 13. Формативтік және жиынтық бағалау мақсаты арасындағы айырмашылық ...... жылдан бастап белгіленген, бірақ берілген екі терминнің мәнін нақты анықталмаған. A) 1998 B) 1960 C) 2000 D) 1940 E) 1985 14 / 20 14. Дарын, қабілет және әлеуеттік шаманы толық көрсете білу- A) Өзін құрметтей білу B) Өзін түсіне білу C) Өзін-өзі таныта білу D) Өзіне сене білу E) Өзіне сенбеу 15 / 20 15. Ынтаның иерархиялық моделін әзірлеген ғалым - A) Р.Стернберг B) М.Жұмабаев C) Пиаже D) Дж.Хетти E) А.Маслоу 16 / 20 16. Көрінбейтін оқудың негізін қалаған - A) Пиаже B) Джон Хэтти C) Роджерс D) Выготский E) Монтессори 17 / 20 17. «Үштік модельді» ұсынушы - A) Дж.Пиаже B) Монтессори C) Блум D) Р.Стернберг E) Л.Выготский 18 / 20 18. Ойлауды дамыту туралы теория авторы - A) Маслоу B) Роджерс C) Пиаже D) Л.Выготский E) М.Монтессорий 19 / 20 19. «Мұғалімнің үш көмекшісі» ілімінің негізін салушы - A) Шульман B) Роджерс C) Пажарес D) Выготский E) Блум 20 / 20 20. Мұғалімнің ұстанымы - A) Іс-әрекет, білім, нәтиже B) Көзқарас, пікір C) Көзқарас, шешім, іс-әрекет D) Шешім, ұсыныс, іс-әрекет E) Пікір, шешім, көзқарас Your score is 0% Қайта бастау Тестті бағалау 2-нұсқа /20 1185 Бұл нұсқаны өту үшін тіркелу керек. E-mail Address Пароль* Подтвердить Пароль* Only fill in if you are not human Кіру 3-нұсқа /20 334 Вы должны войти, чтобы пройти эту викторину. Имя пользователя или email Пароль Запомнить меня Педагогикадан тағы да 30 нұсқа 600 сұрақ бар Ол сұрақтар ақылы. Толық танысу үшін төмендегі батырманы басыңыз: