Оқыту әдістемесі. Педагогика

1-нұсқа

/20
26 голосов, 4.9 в среднем
6438

Оқыту әдістемесі. 1-нұсқа

1 / 20

1. Білім беру саласындағы біздің мақсатымызды анықтайтын болжам

2 / 20

2. Метатануды  анықтайды …

3 / 20

3. Оқушының өзекті даму деңгейі мен үлкендердің басшылығымен, жолдастарымен шешкен міндеттер арқылы анықталатын болжамды деңгей арасындағы қашықтық

4 / 20

4. Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға —

5 / 20

5. Альма не себептен өзінің білімін көрсетерде қиналады?

6 / 20

6. «Дескриптор» ұғымының мәні -

7 / 20

7. «Алты ойлау қалпағы» стратегиясының авторы

8 / 20

8. «Ақ ойлау қалпағы» нені білдіреді?

9 / 20

9. Оқушылар достық орнатуға, өзге адамдармен бірлесіп жұмыс істеуге , ересектердің көмегінсіз мәселені шешіп үйрену өзін-өзі реттеудің түріне жатады

10 / 20

10. Аффект ұғымын анықтайды

11 / 20

11. Оқудың үш стратегияларын атап көрсеткен ғалым

12 / 20

12. Баланы оқыту «сыртқы реттеу», «өзіндік реттеу» ілгерілеу үрдісінің авторы

13 / 20

13. Формативтік және жиынтық бағалау мақсаты арасындағы айырмашылық ...... жылдан бастап белгіленген, бірақ берілген екі терминнің мәнін нақты анықталмаған.

14 / 20

14. Дарын, қабілет және әлеуеттік шаманы толық көрсете білу-

15 / 20

15. Ынтаның иерархиялық моделін әзірлеген ғалым -

16 / 20

16. Көрінбейтін оқудың негізін қалаған -

17 / 20

17. «Үштік модельді» ұсынушы -

18 / 20

18. Ойлауды дамыту туралы  теория авторы -

19 / 20

19. «Мұғалімнің үш көмекшісі» ілімінің негізін салушы -

20 / 20

20. Мұғалімнің ұстанымы -

Your score is

0%

2-нұсқа

/20
1521

Оқыту әдістемесі. 2-нұсқа

1 / 20

1. Ең үздік оқушыларды анықтайтын сенімді өлшемдерді зерттеулер нәтижесінде негіздеген -

2 / 20

2. Мінсіз  оқушының  қасиеттері -

3 / 20

3. «Мен» тұжырымдамасының авторы және білім берудің қисын мен интуиция, зияткерлік пен сезімді қамтитыны туралы идеяны өрбітуші -

4 / 20

4. Таксономия дегеніміз -

5 / 20

5. Тұлғаның өзін-өзі тануы  және өз когнитивтік үдерістері мен стратегиясын қарастыру:

6 / 20

6. Мұғалімдер ұсынатын интерактивті мүмкіндіктерді сипаттау үшін қолданылатын метафора:

7 / 20

7. Оқытудың қосалқы құралдары туралы білім -

8 / 20

8. 800 мета-анализдің  синтезін  жасаған  ғалым -

9 / 20

9. Зерттеушілер мұғалімнің бойындағы қандай құндылықты бәрінен жоғары қойып отыр?

10 / 20

10. Білім алуды үйретудің қозғаушы күші -

11 / 20

11. Зерттеушілік  синтез  дегеніміз -

12 / 20

12. Сананың  неше  әдеті  бар?

13 / 20

13. Дж. Хэтти енгізген тәсіл:

14 / 20

14. Джон Дьюи мен Дональд Шонның  еңбектерінен  туған  ұғым -

15 / 20

15. Нейроғылыми зерттеулер анықтағандай есте сақтау жадылары -

16 / 20

16. 1956 жылы  Блум  әзірлеген  ойлау  ұшбұрышы мен  ойлау  дағдылары -

17 / 20

17. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқу модулі білім берудің тағы қай модулімен сәйкес -

18 / 20

18. Оқушының қажеттілігін қанағаттандыру үшін  маршрут картасын  жасаған Рейчел Футо  өмір ойы оқудың бес қағидатын сақтады:

19 / 20

19. Шульманның «үш көмекші» деп атаған қасиеттері:

20 / 20

20. Блумның білім игеруге бағытталған  алты  қадамы -

Your score is

0%

3-нұсқа

/20
541

Оқыту әдістемесі. 3-нұсқа

1 / 20

1. Мерсердің зерттеуіне сәйкес, әңгімелесудің түрі -

2 / 20

2. Оқушының білім алуын қолдау үшін сұрақ қоюдың түрлері -

3 / 20

3. «Қалай оқу керектігін үйрету» модулінің атауы -

4 / 20

4. Флейвелл бойынша метатануды өлшеудің құрылымы

5 / 20

5. Маслоудың қажеттіліктер иерархиясындағы ең жоғары деңгейін белгілеңіз:

6 / 20

6. Әлемдік тәжірибеде қолданылып отырған сындарлы теориялық оқытуға негізделген тәсіл -

7 / 20

7. Адамдар қалай білім алатынын түсіну: «теориялық экспедициялардың» өн бойында ең ұзақ болатын топ -

8 / 20

8. Loci әдісінің қолданылу аясы -

9 / 20

9. Есте сақтаудың тиімді әдісі -

10 / 20

10. Роберт Стернбергтің анықтама бойынша зияткерлік дегеніміз:

11 / 20

11. Райан мен Декидің (2009) «ішкі уәж» деп атаған оқушы қасиеті -

12 / 20

12. Мерсердің және Ходжкинсонның (2008 ж.) кейінірек жасаған зерттеуі оқыту үдерісінде диалогтің басты рөлін белгілеу жөніндегі ...  бұрынғы жұмысына негізделген.

13 / 20

13. Акселерация - 

14 / 20

14. «Мен» тұжырымдамасындағы бір үйлесімдік:

15 / 20

15. Аткинсон мен Шифрин қысқа мерзімді есте сақтау адамның жадында негізгі орын қанша сөз пайдаланылады?

16 / 20

16. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту модулі қай модульмен тығыз байланысты?

17 / 20

17. Метатанудың негізгі аспектісі -

18 / 20

18. Өздігінен реттелетін білім алудың үш элементі келтірілген, қате нұсқасын белгілеңіз -

19 / 20

19. Сыни тұрғыдан ойлаудың сипаты -

20 / 20

20. Сыныпта тіл қаншалықты қолданылса, оқушылардың білім алуына соншалықты әсер ететі деп айтқан ғалым -

Your score is

The average score is 64%

0%

Педагогикадан тағы да 30 нұсқа 600 сұрақ бар
Ол сұрақтар ақылы.
Толық танысу үшін төмендегі батырманы басыңыз: